springbrett Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Finnest det en fattigmansløsning på webber oppsett til en 1,8 motor? Med det mener jeg deler som jeg finner på høggeren og deler som man kan lage/få lagd uten store problemer? Vet det har vært en tråd om dette før, men fant den ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 hva skal du ha for roccoen din? ser du skrev vurderes solgt.... Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Mtharaldvw har gjort dette, du kan jo sende pm eller mail til han. Tror han har tegninger på braket som må lages osv. En del arbeid, men mye mer gøy en å slite med sinte pierburger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 klin på dobble webere.. er fett som faen!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by TurboPolo klin på dobble webere.. er fett som faen!! Si meg hvor jeg får dette for en grei pris daaa:) hehe SOM passer rett på uten så veldig store modifikasjoner:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Jooey hva skal du ha for roccoen din? ser du skrev vurderes solgt.... Tenkte 25k, har akkurat handlet stabstag oppe og nede på den og litt annet knask. Har fått tilbud om en 1,6 topp med 2 dobble webbere på. Portet og alt, han snakket om et eller annet med 1,5 cm ventil åpning. Men har lyst å kose litt med roccoen før jeg selger den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg