Bjarne_M Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 jeg kjøpte en 323i e30 85mod, med servo, servoen funker bare når jeg gir turtall, går det ann og stile på noe at den funker selv ved lavt turtall? Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 skift reim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Med mindre du har skikkelig bredde på dekkene dine ville jeg ha kvittet meg med hele servoen. Du vil få en mye bedre styrefølelse uten den. Har kjørt E30 med og uten servo (riktignok ikke samme bilen) og forskjellen var i høyeste grad merkbar. Ulempen er at bilen blir litt mer knotete å håndtere ved lukeparkering og i trange park.hus, men det er så absolutt verd det. Selv har jeg sommerdekk som er 205mm brede og synes det fungerer helt fint å ikke ha servo. Nå har jeg riktignok bare 2-litern under panseret, men tror ikke 323'en er så mye tyngre over forakselen. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg