Gå til innhold

Golf 1.8 16v- litt oppdelt motor til salgs

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by trra

har du kaldstartventil(dyse) til 16v og luftfilter boksen?

Har hele luftfilterboksen med bensinmengdefordeler og alt..

Har noen dyser liggende her, skal finne ut om en av dem er kaldstartdysa.. har øvre del av innsuget liggende, så jeg får testet.. Skulle regne med jeg har alt ja.. intr?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by trra

ja, men jeg har dysene og luftmengde måler\bensinmengdefordeler, men mangler luftfilterboks,kaldstartventilen og den plast delen som alle bytter ut med et powerrohr.

skjønner.. nå var jeg akkurat og kikka her, og jeg har faktisk bare øvre delen av luftfilterboksen, trodde jeg hadde hele.. plastrøret for innsugslufta har jeg heller ikke.. Kaldstartdysa skal jeg imidlertid ha liggende.. Vet ikke om noe er interessant da?

Kan få både bensinmengdefordeler m/ slanger osv. toppen av luftfilterboks og kaldstartdyse for 200.- + evnt. frakt.. jeg gidder ikke ha det liggende lenger ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr. flatfour

Mulig å fått sett på eksosmanifolden en dag?

Johan

Hei Johan!

Joda, det skulle værre mulig.. den ligger og godgjør seg i garasjen. Bare send meg ei mld du. 92 42 00 37

-Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kao

heihei

har du kalldstartsdysa enda ? å kanskje den elektormotorstyrepøkka som står under et deksel framme med vindue ?

Kaldstartdysa har jeg, hvis det er transistorenheten du sikter til, så har jeg ikke den. Er det motorstyringsenheten (hjernen) du sikter til, så har jeg ikke den heller gitt tongue.gif

Har allerede solgt det med ledningsnettet.

Pm meg om du er interessert i dysa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...