Haugp2 Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Hei. Jeg har problemer med min audi a6 99 mod. Det har seg slik at det kommer en suselyd fra tannstangservoen. Lyden stopper når jeg svinger helt om til en av sidene. Det høres ut som en lekkasje, men det er ingen lekkasje i systemet. Kjøpte en brukt tannstang og satte denne inn, men lyden var der fortsatt og problemer helt likt. Har luftet systemer med å ha motoren på tomgang og svinge til hver av sidene, men fortsatt ingen forskjell. Servopumpen er helt ny. Noen som har gode tips på hva dette kan være ? MVH Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars A Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Prøv å bytt den skruen med ventil inni som holder den ene slangen inn på tannstanga, den kan lage lyd hvis den er def. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugp2 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 ja, har sjekket denne, virker fin. men har ikke byttet den. er også en overtrykks ventil inni pumpa.. kan de være denne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg