lefso Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Nå ble jeg imponert. Har Citroën fått troen på at de leverer kvalitet? Motorguiden: 5års garanti på Citroen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën Suger Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Imponert? Jeg kjøpte en 2010 overligger fra merkeforhandler den 26.01.2011 og får ikke 5 års garanti på den selv om det i kjøpskontrakten er krysset av for Nybil, det står i spesille vilkår: Nybil og Km stand er oppgitt til 0 (null). Jeg er ikke særlig imponert! Og visste du at du når du kjøper ny Citroën ikke får med mer en 1 nøkkel med fjernstyring av sentrallåsen? Eller at det hverken følger med jekk eller hjulvinne? Imponert? Nei, ALDRI Citroën igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Hvorfor kjøpte du en i første omgang da? :) Er vel ikke noe å være imponert over. Alle som vil selge biler i norge må jo følge opp nå som alle har 5 år. Men uansett, citroen er noe jeg aldri kunne tenkt meg!! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg