entusiasten Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Hei jeg er ny her ,har nettopp kjøpt min tredje merce,men får den ikke godkjent uten APEX tuv papirer til senke settet som er montert på den. Hadde vært fint om noen hadde disse papirer og sent meg en kopi så jeg får den godkjent. Nydelig bil å kjøre,ligger som et frimerke på svingete veier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entusiasten Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Hei ! Jeg har problemer med å få en strøken mb 300se 86 modell gjennom nåløyet til biltilsynet.De må ha godkjenningspapirer på APEX senkesett før jeg får den godkjent. Betaler gjerne noen 100 lapper for disse papirene,trenger kun en kopi av disse da disse ikke fulgte bilen fra tidligere eier. Hilsen entusiasten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cat Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Du kan søke på Apex på Google å se om ikke de har slike papirer liggende på nett, det har de fleste stor leverandører, også fint å opplyse i innlegget hvilket art nr ditt sett har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entusiasten Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Takk skal du ha VWBUS,setter stor pris på svaret ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg