Gå til innhold

Skole.... -.-

Ranger emnet

Mast3r

Anbefalte innlegg

Hvordan er mulig å være så vanskelig å komme inn på bil-mekaniker a?

Har fatt karakterene mine for det første halv året og der fikk jeg 2.5 i snitt. Og hvis jeg prøver så får jeg ikke mer enn 3.8 snitt. Og får å komme inn på kjøretøy så må jeg ha 4.2-4.8, fyy så vanskelig det er zz... :(

Dere veit ikke om andre skoler i oslo eller andre steder for å komme seg lettere inn på mekk?

...Og en ting til, hva er det de som styrer, tenker? Fan skal jeg med naturfag, norsk, spon osv. bortkasta tid sier jeg.

Jeg viste jo fra første dag når jeg ble født at jeg vill bilmekaniker. Kunne likegjerne gått på AI, der får jeg vertfall gjort noe som har med bil å gjøre.

Endret av Mast3r

-- Opel Kadett D 1.2S 1982 --

-- Opel Rekord E 2.0S 1977 --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det eit alternativ å gå nokon form for spesialundervisning? Snakk med rådgjevar på skulen, så du kanskje kan få delta i ein eller annan form for spesialundervisning, det kan kanskje hjelpe. Og som du sa sjølv, om du verkleg prøvar, klarar du 3,8 i snitt. Du kan jo fortsetje å prøve, og halde deg på 3,8-4.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en grunn til at du går på skolen, jo for å lære. Grei kunnskap å ta med seg videre i livet skal du se.

Ja jeg skjønner det men hadde det ikke vært bedre å lære det man vil gjøre i livet? hvor mange er det som husker noe som helst fra naturfag? Da tenker jeg på de som går på mekk, bygg osv.....

-- Opel Kadett D 1.2S 1982 --

-- Opel Rekord E 2.0S 1977 --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går under grunnleggende opplæring, noe som ombefatter en utdanning som går på generel visdom som er nevenytting senere i livet.

Selv om det virker uinnteresant nå, så skal du fort oppdage at ofte er det de små og "unyttige" tingene som fyller det store bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider