Gå til innhold

Forgot10Concept's Omega B har trøbbel! (Masse 2'er feil på EU)

Ranger emnet

forgot10

Anbefalte innlegg

lambdaen sitter på frontrøret før katta.

Avgassene blir litt for høye, men det kan jukses til.

Bytt olje på den dagen før visning, samt fyll en god del kondensfjerner. Evnt kjør på 50/50 blanding E85 og 95 blyfri.

Fjærer er enten Sportfahrwerk eller Gewindefahrwerk

Ville sjøl kjøpt Apex, Kw eller eibach

Jeg kjenner til det trikset, men litt vanskelig på en dieselmotor :(

Men takk for hjelpen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lambdaen sitter på frontrøret før katta.

Avgassene blir litt for høye, men det kan jukses til.

Bytt olje på den dagen før visning, samt fyll en god del kondensfjerner. Evnt kjør på 50/50 blanding E85 og 95 blyfri.

Fjærer er enten Sportfahrwerk eller Gewindefahrwerk

Ville sjøl kjøpt Apex, Kw eller eibach

Jeg kjenner til det trikset, men litt vanskelig på en dieselmotor :(

Men takk for hjelpen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei igjen!

Jeg har et spørsmål: Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny bunnpanne på Skropelen (hehe), Så lurte jeg på om Omega B 2.5TD og 525 tds (E34-E39) har identisk bunnpanne? Isåfall hva er delenummeret? Min gamle bunnpanne har allerede blitt sveiset og mishandlet noe drit... :P Så delenummeret er ikke til å finne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke bra med kontrollen nei, har litt for lite penger å rutte med når man betaler 2 biler + leilighet.. :P haha!

Etter et søk på google fant jeg ut dette: http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?p=1085863

nei det ikke samme panne på omega og bmw.

Sumpen er fram på omegan og bak på bmw, men det er samme motor som i 525 td.

Det var traversen som bekymret meg.. Skal ringe Opel i Kristiansand senere å få tak i delenr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider