Gå til innhold

Hvordan koble fjernstyrt sentrallås?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Chrysler neon 98modell og har lyst til å montere dette settet:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Car-Remote-Control-Keyless-Entry-Door-Lock-Locking-Kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2a0d380c88QQitemZ180610403464QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_4198wt_939

Er det vanskelig? Hvor sitter sentrallåskontakten fra før?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

så den først nå, men vi hadde en neon for en stund siden og der fant jeg ut følgende da jeg skulle montere alarm med sentral lås, monterte en alarma med sentral lås + fjern styr starter som er ideelt med automat girkasse.

Neon har manual sentral lås, derfor regnet jeg med at det var en ekelt sak å koble seg på, MEN det jeg fant ut er at det finnes 2 typer sentral lås til neon: en manual og en elektronisk. Har du manual (regner med at de eldste modelene som har dette, vi hadde en 95 model) da blir ikke enkelt å få dette til å fungere uten store modifiseringer, men om du har en dedikert elektronisk styre kort er det grei skurre :)

Jeg har beskrivet litt rundt styre elektronikken til sentral låsene til stratus (i stratus avdeling self) da de bruker en annerledes styre puls for å åpne/lukke dørane.

Ang den sentral lås styre enheten som du har tenkt å bruke vile jeg heller anbefalt deg å sette en alarm MED INNEBYGD sentral lås enhet... det har de aller fleste alarm sentraler faktisk, og er ikke så mye mer jobb. og som sagt du kan montere en med starter men krever litt mer kunnskap, den jeg brukte fungerte opptil ca 100mt. og på vinteren var helt glimrende -som sagt dette er best egnet på biler med automat kasse så du slipper å fjern starte bilen i gir.... :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

okei jeg har en 97modell og er elektronisk sentrallås tror jeg, hvordan vet jeg om det er det egentlig? :)

Men hvis det er elektronisk og det burde være greit å koble inn fjernstyrt sentrallås, hvilke ledninger er det jeg da skal koble på?

Noen av ledningene er greit forklart på et ark som fulgte med, hvor det står at en skal til pluss og en til jording osv men de ledningene som skal til "central locking" som det står, hvor er det disse kobles på hen? Er det inn på de ledningene som sitter bak dørtrekket som går til sentral lås kontakten i døra?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider