A.K Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Her er et godt eksempel på hvordan gjøre det med dekor på sølvfarga bil. Er jo Honda til og med :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Dj_LoVeHeArT noen som har Lexus baklykter til civic 92 4 dørs... liggende???? det var noen som solgte et par lexus lykter til civic på kjøp og salg avdelinga..husker ikke om det var hb eller sedan, tror det var hu med den rå lilla civicen som solgte.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Var ikke det til coupe da? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 kan godt hende...hb modellen får du vel bare som coupë, husker ikke hva betegnelse for den andre var jeg..den andre modellen finnes i allefall som 4 dørs og 2 dørs.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Nå kjenner ikke jeg Honda inn og ut, men er ikke HB-utgaven den 3dørs'en fra 92-95 da? HB = Hatch Back liksom ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 riktig som du sier at 92-95 mod er hatchback, men det er også golf, almera og andre biler med flat bak.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 med andre ord, hatchbak er bare slengnavn for biler med flat rompe.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hatch Back antyder at det er en bakdør da, i mine ører i hvertfall. Kan jo ikke være en HB om det ikke er bakdør? Og du sier at HB kun var tilgjengelig som coupe? Det må jo være en selvmotsigelse, da coupe er (som oftest) 2dørs med vanlig koffertlokk ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hatchback = Feks: Civic 3 dørs. (Liten bil, samme som en golf) Sedan = Feks: Accord. Den er familie-dørs.. Altså 4 dører. Coupe = Feks: Civic 2 dørs. (Sedan bil med 2 dører.) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Bauer Hatchback = Feks: Civic 3 dørs. (Liten bil, samme som en golf) Sedan = Feks: Accord. Den er familie-dørs.. Altså 4 dører. Coupe = Feks: Civic 2 dørs. (Sedan bil med 2 dører.) Jepp, derav uttalelsen min i forrige innlegg :D Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 ok da skjønner jeg.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Eller.. Hvis du har samme farge på dekalen og deler av interiøret :) Det er jævli gromt.. Feks: Sølv bil.. med blå kalipere, blå høytalere, blå/svart Gt stoler osv.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hu med lilla honda civic lurte jo shiten ut av meg da.. hun sa hu skulle selge de til meg ....men det viste seg å være feil... Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 vent litt skal du få adressa til noen privatpersoner som selger skambillig styling..eller jeg sender det på pm jeg.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 youve got pm Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg