longfellowdeeds Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Hei! Har en BMW 520i E34. Er det på noen måte mulig å justere til girstanga(original kasse, GETRAG)? Når jeg setter den i første peker den altfor langt fram og når jeg setter den i fjerde eller femte står den i en slik posisjon at den står slik som den skal stå når den er i fri. Håper dere skjønner hva jeg mener... På forhånd takk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Bare å bytte foringer.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Bare å bytte foringer.. :) Foringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 sitter foring i shalte mekanismen på girkassa. samt foringer i selve giroverføringen. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 sitter foring i shalte mekanismen på girkassa.samt foringer i selve giroverføringen. Er dette mye arbeids å skifte? må jeg ned med girkassa eller kan dette gjøres ved å demontere girstanga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streetking Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 har no lignende feil på min e39, girspaken er helt vanlig, men av og til så er den mer mot høyre side, dvs at vis bilen står i fri, og jeg dytter den rett frem, så går den i 5!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg