PrinsWilhem Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Bak på lysbrytern, der er det 2 kontakter. Også ett lite hull inn, og det ser ut som det er en kontakt eller noe nedi. Skal det være kontakt der? Er det til lyset i brytern? Jeg har bare lys i den ma vrir på. Hadde lys over hele før, men jeg tok ut brytern, og husker ikke om det var ledning der.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Gammel tråd.. men fant du ut av det? Har samme problemet på min bryter. Vurderer å splitte den for å se om det er noen pærer som kanskje har gått. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hadde du at ett topic som gav mening så kanskje du hadde fått ett svar....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by JuIius Hadde du at ett topic som gav mening så kanskje du hadde fått ett svar....... Hehe, jeg satt og leste igjennom trådene på Golf III forumet fra det siste året da jeg tilfeldigvis leste tråden hans. Og siden jeg har samme problem med bryteren min så.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by ClusterOne Hehe, jeg satt og leste igjennom trådene på Golf III forumet fra det siste året da jeg tilfeldigvis leste tråden hans. Og siden jeg har samme problem med bryteren min så.. Hehe. Det er ganske tilfeldig at man leser tråder med slike topic. Jeg datt inn av ren nysgjerrighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Sliter med samma problem her og..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg