Gå til innhold

Capri Zone Tuning

Ranger emnet

masterboy

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 18tom

Nå fikk jeg svar fra CZT i dag så da regner jeg med at jeg får noen deler snart.....lei av å mase:(

Etter å ha fått pakkelappen i postkassa i dag regna jeg med at dette var pakka med de siste delene, men nei da. Fortsatt deler jeg mangler. Det kan da vel ikke ta over 9 mnder å sende noen deler fra Tyskland til Norge...må bare begynne å lure :rolleyes:

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho tenkte jeg skulle teste CZT igjen å bestillte FK Baklykter til min bil i forje uke. Skreiv "Hvor lang leverings tid?" i melding til selger på siden.

Fikk faktisk mail tilbake dagen etter på en søndag (!) om at jeg skulle få svar dagen etter. Men nei fikk ikke svar :)

Så på onsdag denne uken skrev jeg tilbake "Ja-a leverings tid??" fikk i svar:

"Varen er på lager, du vil få beskjed pr email når varen sendes fra oss."

Okaj? Da har dem mest sansynlig hatt varen på lager hele tiden men ikke sendt den! Tja d sir jo litt om servicen på en måte. Man regner jo med at når en bedrift har en del du bestille på lager så sender de den umiddelbart eller? :D

Blir artig nå å se når den blir sendt å om jeg får tilbake melding på det! Skal holde dere oppdatert :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, here goes...

Jeg har aldri handlet noe gjennom Capr Zone Tuning ettersom de tross alt er ræva på Honda og japser generellt, men jeg legger merke til at disse "fornøyde kundene" la inn sine innlegg for over tre år siden!

Mye kan forandre seg på tre år, og at man har positiv feedback fra folk som bl.a. har blitt "sponset" av CZT og bruker nettopp disse kommentarene på siden blir FOR DUMT... Gidder ikke nevne navn, men...

Med andre ord, CZT har tydeligvis ikke orden på rutinene sine, noe som de burde lære seg hvis de ønsker fornøyde kunder...

@ngående PowerZone så vil jeg si at jeg har til nå (fra August 2003->nå) ikke har hatt et eneste problem med dem, og har fullført fire handler gjennom dem... Ingen problemer, og de sender alltid med "tracking #" på fakturaen/pakkseddelen noe som gjør det enklere å følge med på hvis det blir noe tull med ordren...

Så PowerZone fortjener all skryt fra min side, og det er som sagt ovenfor, ut av tusenvis av kunder må man nesten regne med et par misfornøyde også!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne handelen gikk gjennom eiern av butikken (ikke gjennom butikken), men sier litt om eieren sjøl.. kjøpte en bil av han for et drøyt år sia (sierraen). Den skulle det være havarert diff på, men mot pristillegg kunne han få skifta den. Dum som jeg var gikk jeg med på det og casha ut omtrent 4000 ekstra. Tok det for god fisk, men i ettertid fant jeg ut at diffen aldri var skifta.. skruene satt som faen og var rusta fast. Skulle liksom vært bytta helga før jeg henta den. Når jeg spurte etter kvittering for diffen fikk han unnskyldt seg unna på en eller måte (mens jeg var der og ikke så jobben).

Mitt inntrykk er at han en sleiping.

btw, nå er sierraen ramponert og drept:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner veldig godt til Autospar. Rolf som er salgssjef i firmaet er en 100% pålitelig og real kar. Han lover aldri noe han ikke kan holde. Blir du "fast" kunde, er han ikke vanskelig å diskutere priser med heller.

Produsenter og leverandører av stylingdeler er desverre ikke like seriøse som Rolf. Noen har god passform, andre har dårlig. Noen leverer varer etter avtale, andre leverer når der passer dem. Rieger er et meget kjent merke som desverre ikke er spesielt flinke på passform eller levering.

Autospar har et ganske stort lager til de mest kurrante bilene. Tenker da på Golf, Polo, A3, A4 etc. Hver eneste tirsdag for de en ladning med 90-fangere til Golf 2 for eksempel. Senkesett og fargede lykter har de alltid nok av på lager. Grillister til Golf kommer gjerne i pakker på 20 stk.

Det sier seg selv at de ikke kan sitte inne med lager av deler til ukurrante biler. De driver jo butikk. Japanske biler har det vært problemer å skaffe styling til tidligere. Iallefall til en fornuftig pris. Jeg vet Rolf har vært i kontakt med nye leverandører. Det er bare å håpe at han finner en som er meget bra og utrolig rimelig ;)

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider