Berxnes Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 (endret) Heihei! Har en -93 Sierra stasjonsvogn jeg har bestemt meg for å beholde til sommeren, og da må jeg ha nye felger! Kjører på stålfelg nå, og vet det hadde sett bedre ut med noe lettmetall som passet! ;) Er ikke intressert i å betale dyre dommer for nye felger, så da tyr jeg til bruktmarkedet. Som sagt en Ford Sierra med boltsirkel 4x108 Endret Februar 2, 2011 av Berxnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheKim Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Hei! Har noen 17" zender felger, med boltsirkel på 4x108. De trenger nye dekk, men ellers i god stand. Ta kontakt hvis dette skulle være av interesse :) Mvh, TheKim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berxnes Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 TheKim skrev: Hei! Har noen 17" zender felger, med boltsirkel på 4x108. De trenger nye dekk, men ellers i god stand. Ta kontakt hvis dette skulle være av interesse :) Mvh, TheKim Hm, se de ja :) De så ikke dum ut nei! Hvilken bil har de stått på, har du noen påmonterte bilder? Hva heter felgene, hva slags merke, og hvilke dimensjoner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berxnes Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Se på de ja! Hva slags bil har de stått på, har du noen påmonterte bilder? Dimensjoner og innpress, vet du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Har ett sett med Kosei RT Mesh som kan selges. 7*16 ET-38mm Ikke kantkjørte men pusset bort klarlakk på kanten da det hadde blitt noen steinsprang, så lakken flasset av. Litt mere jobb enn lakkerte felger og holde denne blank da, men det går. Har brukt de på en Mondeo MK1. Pris 4500.- Har også dekk som kan selges med, men de må isåfall legges på og balanseres. 4stk 205*55*16. Pris med dekk 7000.- Bilde fra Kosei; Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berxnes Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 For dyrt! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg