RaCk Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Sitat Originally posted by bjirn That was yesterday. This is today. Jeg kan jo stille med 250k i monopolpenger da. Men vedder du bilen din? kommer du deg ned hit så skal du få prøve den på avsperret område på ruller. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Sitat Originally posted by Bullit Tror du kun får et spark i lysken for det budet:D Vel han etterlyste jo bud fra folk som hadde penger :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Sitat Originally posted by RaCk kommer du deg ned hit så skal du få prøve den på avsperret område på ruller. Tror det er best visst du har fremtidige planer om å få 250K for den :rolleyes: Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Tror du skal ha svært god tålmodighet, hvis du har ambisjoner om å prøve å få 250.000 for bilen ;) Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Hmmm! Jeg vil ha bilen. Men jeg har bare 110000. Rack, et par blowjobs og 110000 ? :) Du veit jeg er god. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Dæven... Lurer på hvor god du må være for 140k i blowjobs.... :P Men, når man ser rundt på andre ZX'er til salgs så hvorfor skulle ikke denne bilen være verdt 250k? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Sitat Originally posted by S-2000 Dæven... Lurer på hvor god du må være for 140k i blowjobs.... :P Men, når man ser rundt på andre ZX'er til salgs så hvorfor skulle ikke denne bilen være verdt 250k? Se hva Ideal kjører. Så skjønner du hans erfaring med bil. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Sitat Originally posted by RaCk Se hva Ideal kjører. Så skjønner du hans erfaring med bil. :P også STV da:rolleyes: hehe.... hadde jeg bare hatt 250k:( Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 *bump* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Sitat Originally posted by RaCk Se hva Ideal kjører. Så skjønner du hans erfaring med bil. :P Hoho, nå var du morsom du :D Hørt om "vinterbil"? Nissen har allerede vært ute med gaver, og det blir lenge til neste gang, så da er nok 250.000 litt for mye å håpe på ;) Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 eg har kjørt den!! :D og ja tro meg! den e verdt pengene! satan så den går! hohoho.. kjørte i 4 gir på tørrasfalt i 90 i en tunell.. så kom det en golf fordi oss.. fyrte den i 3 og den lå seg bredt! :D:D:D Det e mandig det! hoho..! synd at du skal selge den robert... Løp å¨kjøp folkens!! thumpsup Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Kan du ikke bare bytte inn lancern din med zx'n da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Syns nå ikke den billista til Ideal var så gæærn jeg da;) Bortsett fra nåværende bil kanskje så..:D Er vel generellt vanskelig å selge en så spesiell bil i den prisklassen? Skal ikke bjeffe jeg, men den fargen er vel kanskje ikke helt innbydende? Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Du, krondorfer, hvorfor svarte du aldri på denne her? Sitat Originally posted by DaButcher hmm.. hvorfor selger du den på autodb.no med "Bilen yter 314hk 399nm", mens på cardomain.com har du oppgitt: "Its got one kind of chip. But i dont know wich one it is. :) Anyway. it does 360bhp and looks damn good." Kilder: http://www.cardomain.com/id/fiskebol http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=343238 Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 360 hk var det folk mente han burde ha med de modsa,så han tok utgangspunkt i det,314 er bremsa.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg