Quattr0 Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Hei! Jeg har en Opel Omega 2.5 TD Stasjonsvogn 2001 modell, 5 seter, alt av utstyr, xenon kjørelys, el-speil, 4 el-ruter, AC foran OG bak i bilen etc. Den har blitt brukt som varebil Trondheim-Oslo siden den dagen den rullet ut av fabrikken så kjørelengden på den er 565 000 km. Jeg vet at disse bilene egentlig er verdt en del pga. stor bil med stor motor og mye utstyr, så ut i fra Finn.no og AutoDB ligger de på 80 000,- og oppover, men ingen av de har gått så langt som min, så hvor mye skal jeg selge den for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Har motoren også gått 565k? Er det noe servicehefte på den? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Så bare at bilen din er en 2001 modell, altså b2 karosseri, da er det ikke så mange i norge av de med 2,5 td, stortsett bare 2,2 td. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattr0 Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja det er sant. Alt på bilen har gått 565k, men alt med service hefte også, har du noen ide om hvor mye den er verdt? Altså alt fungerer på den, elektronikk og motor, noen bittesmå rustskader ellers ingen feil. Så bare at bilen din er en 2001 modell, altså b2 karosseri, da er det ikke så mange i norge av de med 2,5 td, stortsett bare 2,2 td. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 en ting er hva den evnt er "verdt" men det dumme er att km standen skremmer 4/5 aktuelle kjøpere. Derav vil det ikke være noen lettsolgt bil. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Er nok mer verdt for deg selv, kjør den til den stopper. Tipper du ikke får så mye mer enn 20-30k om noen er interesserte. Km stad er noe av det første jeg ser på når jeg handler bil. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg