Gå til innhold

Ratata bedriver aggressiv markedsføring for bilforumet :)

Ranger emnet


Majestet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Schlasken

bra tiltak ;) men får håpe ikke det lokker alle idiotene fra vgd hit da.. der er det veldig mange som ikke intreserer seg for bil men bare vil krangle og diskutere..

 

Jeg vet ikke om du har sett en som går under navn "opensea" der, han er håpløs.. Men; Det er veldig mange med mye kunnskaper der.

 

Mvh Marius

-som har fått hjelp der flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja opensea har jeg vert borti ja.. faen for en tulling. seff er det mange ålreite folk med masse kunskaper der men det er også en god del folk som bare skal lage kvalme og idiotiske diskusjoner... synes vgd har blitt skikkelig dårlig i det siste halvåret.. bruker det nesten ikke lenger jeg. bilforumet.net roxx! :D

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for oppmerksomheten da, Ibizaturbo :D :D :D

 

Fikk "ånden"over meg her og tenkte jeg kunne jo stikke innom "gamle trakter" av forumer og se litt. Fant en gammal link i Favorittene og det var til VG. Skulle vel egentlig innom Start, tror jeg det var, men det ble VG i stedet. LOL

Skumma igjennom noen tråder.

Noen værre (håpløse) enn de andre, men valgte ut de 4 trådene med hensyn til hva de diskuterte og om detta var noe aktuelt å prøve å bringe videre hit. Så man kan vel si at de var "håndplukka"

:D :D

 

Fikk ikke regga "Ratata" så da ble det MegaFjomp, som i en epost-adr. jeg har, mega@fjomp.com

lol lol lol

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår