glennanders Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 noen andere der i verden? eg har en 1986 model prosjekt, drift bil, noen som vett om noen som har en extra rute til fører døra? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 jøss morro og se at flere av disse lever enda:D jeg hadde en for mange år siden! morro vinterbil det der! min ble kappet i to og sendt til afrika! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennanders Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 kapet i 2 for faen? hehe for og ta mindere plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 ikke lov og sende komplette biler:P Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg