Gå til innhold

Prosjekt Corradonna :)

Ranger emnet

CorraDon

Anbefalte innlegg

dette ser jo veldig bra ut da men er det noe spess under panstre på den da? hehe kan ikke bare se bra ut,!!!! corradoen går for dårlig orginalt, det er det ingen som kan nekte for!!!! skulle ikke hatt g ladder skulle vært 16v turbo motor i de!!!!

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KalleDybvik

La merke til at det er plass til skilt i fangeren din, pass på å få tettet igjen det gamle hullet på en pen måte. Her er et godt eksempel : checkitout.jpg

Ønsker deg lykke til på prosjektet ditt, ser bra ut til nå :)

hvem bakfanger er dette?`hvor er det jeg kan få tak i denne? og hva koster den?

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by SaNtA_cRuZ

dette ser jo veldig bra ut da men er det noe spess under panstre på den da? hehe kan ikke bare se bra ut,!!!! corradoen går for dårlig orginalt, det er det ingen som kan nekte for!!!! skulle ikke hatt g ladder skulle vært 16v turbo motor i de!!!!

Hehe, jeg vet... Må nok kjøre med G-lader, 65mm reimhjul, chip, bensintrykkregulator og green-filtere inntil videre... Har hatt litt stopp på pengeflyten i det siste, men ting ser ut til å ordne seg...

Mer om prosjektet:

-Da er absolutt alt demontert! :D

-Div retting av småbulker her og der er på vei

-Stoler osv renset

-Stabstag foran, under og bak montert

-Sika etter gamle sideskjørt pusset bort

-RS-fanger fikset og pusset (Skal ha denne som ekstra-fanger)

-Bakfanger tilpasset

-Ruter fjernet

-Lister fjernet

-Div tilpassninger på interiør

-Sliter med fargevalg da... Testet Prowler Purple, men ble ikke helt fornøyd. Noen som har noen gode forslag til lillafarge??? plz..

Fikk fargekoden til Bilsport-preluden, men lakkereren min liker ikke bruke annen lakk enn det han bruker.... :(

-Driver å pusser for harde livet og jobber for å få inn cash...

-Måtte dessverre vente litt med foringene pga cash, men de ligger på vent i trondheim...

-Pusset motorrom

-Nos-systemet er underveis, purge-valven, under montering

-BOV under montering

-Golf IV/Passat blinklys under sveising

-Dørhåndtak sveises igjen

-Div pussing!!!

Som dere ser så er det full fart! Har dessverre herpet nettverkskortet hjemme, men prøver å få sjekket innom en gang iblandt! La oss håpe og be om at den blir klar til Rudskogen 10 juli!!! :D

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si blir en spennede bil!!!! Håper du kommer deg på rudskogen,, synd ikke bilen min er fredig til da men, hehe den får dere se senere! synd at det koster så sinnsykt mye penger, får be til bilguden og billigere deler i fremtiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Hehe, jeg vet... Må nok kjøre med G-lader, 65mm reimhjul, chip, bensintrykkregulator og green-filtere inntil videre... Har hatt litt stopp på pengeflyten i det siste, men ting ser ut til å ordne seg...

Mer om prosjektet:

-Da er absolutt alt demontert! :D

-Div retting av småbulker her og der er på vei

-Stoler osv renset

-Stabstag foran, under og bak montert

-Sika etter gamle sideskjørt pusset bort

-RS-fanger fikset og pusset (Skal ha denne som ekstra-fanger)

-Bakfanger tilpasset

-Ruter fjernet

-Lister fjernet

-Div tilpassninger på interiør

-Sliter med fargevalg da... Testet Prowler Purple, men ble ikke helt fornøyd. Noen som har noen gode forslag til lillafarge??? plz..

Fikk fargekoden til Bilsport-preluden, men lakkereren min liker ikke bruke annen lakk enn det han bruker.... :(

-Driver å pusser for harde livet og jobber for å få inn cash...

-Måtte dessverre vente litt med foringene pga cash, men de ligger på vent i trondheim...

-Pusset motorrom

-Nos-systemet er underveis, purge-valven, under montering

-BOV under montering

-Golf IV/Passat blinklys under sveising

-Dørhåndtak sveises igjen

-Div pussing!!!

Som dere ser så er det full fart! Har dessverre herpet nettverkskortet hjemme, men prøver å få sjekket innom en gang iblandt! La oss håpe og be om at den blir klar til Rudskogen 10 juli!!! :D

65mm ladehjul og NOS... hmmm du kan umulig være glad i lader og motoren din ;)

Får håpe denne kommer på bane da og ikke ender opp som Pit Queen som "alle" de andre raddoene.... Jeg og corradoboy vil jo ikke være ensomme på banen ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorradoBoy

Jeg har vel foreløpig bare et garasjemonster som suger på konto`n. ;)

Plagsom den dærre blodsugende,nordnorske myggen.. :D

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lader og motor kan byttes, kan det ikke det??? :D:D:D Ordner seg...

Ting tar tid her og koster hinsides mye penger, som jeg sliter med å skaffe:) Håper bare at bilen blir kjørbar så jeg kommer meg ned til Rudskogen nå... Kjørte Bilsport-preluden til vaaler nå i helgen, og det var sinnsykt fett, så nå må jeg bare få den bilen på veien snart!!! Nos-kitet venter jeg på nå, får fra en av bilene fra FnF2 antageligvis, hvis alt går etter planen og han som har kjøpt bilen for den før juli...

Tok en full understellsbehandling her om dagen da, synes det ser mye bedre ut... Seterammene skal jeg gjøre ferdig etterpå, og blir vel en del annet kosejobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til, noen som vil være med på å shoppe litt fra bahnbrenner??? Har mye av det råeste som er å få til våre G60 motorer+++ Vil bare høre om folk er interessert, er en del jeg skulle hatt der og kan jo ta med litt mer i bestillingen lissom....

Si ifra via pm eller svar på thread... Har dårlig med internett hjemme om dagen (Knekt nettverkskort) men prøver å få fikset dette i løpet av uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

En liten oppdatering på hva som skjer tenkte jeg:

-Et setefeste ferdig sveiset osv med vippe- og skyvefunksjon

-Kjøpt inn lik brakett til andre setet

-Sparcoknapp til NOS på rattet

-Black Diamond crossed drilled og slitset foran og bak

-Ferodoklosser kommer

-Søknad om godkjenning av gjensveiset dørhåndtak, 4-punkts seler og bøttestoler underveis

-Pusset ned bilen, må gå over en gang til

-Sveising ferdig til helgen

-Tilpasset styling

-Lakkert, gnikket og gnudd på DIVERSE deler

-Farge fortsatt ikke 100% sikkert...

Mye som skjer, har blitt meldt på En dag på stripen, men vet ikke om jeg rekker det asså, hvertfall dårlig med trim da!

En annen ting, noen somvet hvor det er billig for frontruter til corradoer??? Kan ta det på forsikring, men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

En liten oppdatering på hva som skjer tenkte jeg:

-Et setefeste ferdig sveiset osv med vippe- og skyvefunksjon

-Kjøpt inn lik brakett til andre setet

-Sparcoknapp til NOS på rattet

-Black Diamond crossed drilled og slitset foran og bak

-Ferodoklosser kommer

-Søknad om godkjenning av gjensveiset dørhåndtak, 4-punkts seler og bøttestoler underveis

-Pusset ned bilen, må gå over en gang til

-Sveising ferdig til helgen

-Tilpasset styling

-Lakkert, gnikket og gnudd på DIVERSE deler

-Farge fortsatt ikke 100% sikkert...

Mye som skjer, har blitt meldt på En dag på stripen, men vet ikke om jeg rekker det asså, hvertfall dårlig med trim da!

En annen ting, noen somvet hvor det er billig for frontruter til corradoer??? Kan ta det på forsikring, men men....

Snakk med G60Turbo ang bilglass.... men ruta er limt og det vil nok lønne seg å ta det på forsikring

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er fargen klar... Er en lillafarge med blå og kanskje litt rosa perlemor:D:D:D Skal prøve å få tatt bildet av den fortest mulig... Blir dessverre dårlig med en Dag på Strippen... Lakkereren kommer ikke før onsdag å legger fylller... Men men, det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider