Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takk! :D Hadde vært best å fått tak i MS da ;P

Om du skal ha Megasquirt så anbefaler jeg deg heller å prate med Velox Motor. Han er forhandler av MS og har gode priser på dette. Både Protrim og RS Motor kommer til å anbefale deg Autronic, Haltech eller andre dyre merker og det er bare tull! MS er mer enn bra nok uansett. Det blir brukt mye MS i dragbiler i statene med gjerne 1000hk ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg drar på sjøen igjen om ikke så lenge, hvis det blir, så blir bilene MYE fortere ferdig! ;)

Går for MS ja, gidder ikke å bruke millioner på sierran :P

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huhmmh.. M50B25? Er alt for lei v6 nå, og må mest sannsynlig kjøpe meg MS for å få koblet v6 motoren i sierran..

Jeg får finne meg en bmw 325/525 24v delebil og hive motoren i sierran! hadde ikke det vært rått?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål for i år:

1. Finne ett bmw vrak med m50b25 motor, som er i bmw 325/525, de tidligste modellene, skal ha uten vanos.

2. Sette bmw motoren i Sierran sammen med MegaSquirt.

3. Finne meg enda en motor, muligens c20let eller enda en m50b25 å sette i Omegan.

4. Montere turbo på Sierran, 3''eksos og mye snacs. Om ikke jeg rekker det i 2011 så blir det i 2012 (om ikke vi alle dør da, hehe)

5. Lakkere bilene, blir også i 2012.

legger ved en film, målet mitt er ikke i nærheten av dette.

Er ikke sikkert den kan vises her på forumet, men bare trykk på den så kommer dere til youtube og da kan dere se den :)

Takk for oppmerksomheten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Dette høres eldig morsomt ut. Filmen fungerte utmerket her inn ;)

Gleder meg til å se hvilke resultater du får videre fremover med ett slikt oppsett, men vil ikke sierra'n bli noe altfor mye framtung med tanke på at det er en 6 sylinder motor som skal slippes nedi? :wonder:

Ser for meg at den kommer til å bli noe over middels understyrt på framhjulene men...

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Dette høres eldig morsomt ut. Filmen fungerte utmerket her inn ;)

Gleder meg til å se hvilke resultater du får videre fremover med ett slikt oppsett, men vil ikke sierra'n bli noe altfor mye framtung med tanke på at det er en 6 sylinder motor som skal slippes nedi? :wonder:

Ser for meg at den kommer til å bli noe over middels understyrt på framhjulene men...

Bra filmen fungerte.

Jeg gleder meg jeg også! Har lurt de fleste kompisene mine til at jeg har blitt over middels hesteinterressert og skal legge fra meg alt som har med bil å gjøre for en lang stund! De kommer til å få STORE øyne! hehe :D

Håper ikke bilen blir heeelt ødelagt med tanke på kjøreegenskaper, men det blir vel ettervært nok power til å få overstyring heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider