Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

haha! jeg er mer den ''satt på plass'' typen, kan komme med noen gullkorn, men som oftest så er det jeg som sitter med sjegget i postkassa :)

Kjenner litt igjen den jeg også. Det hender seg at det også skjer med meg. Det fine er at alle vennene mine har samme humor, så det pleier som regel å gå bra ;)

Nei det får du ikke lov til...

Nei, det kan han ikke finne på å gjøre! Kan risikere at du har en kjøper på deler som du vil bli kvitt, og det ville ha vært utrolig dumt. Tenk om han har tenkt til å betale deg noen kroner da, som du kan bruke på Omega'n i ettertid. Nei fysj, det ville ha vært helt på trynet! Nei, slik går det ikke ann å drive med... :D

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner litt igjen den jeg også. Det hender seg at det også skjer med meg. Det fine er at alle vennene mine har samme humor, så det pleier som regel å gå bra ;)

Nei, det kan han ikke finne på å gjøre! Kan risikere at du har en kjøper på deler som du vil bli kvitt, og det ville ha vært utrolig dumt. Tenk om han har tenkt til å betale deg noen kroner da, som du kan bruke på Omega'n i ettertid. Nei fysj, det ville ha vært helt på trynet! Nei, slik går det ikke ann å drive med... :D

Om det hadde skjedd så tror jeg at jeg bare hadde lagt meg ned for å dø!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde skjedd så tror jeg at jeg bare hadde lagt meg ned for å dø!

Om du hadde fått solgt noen deler du tenkte på? Ja, da er det bare å grave ett hull, så man får lagt seg syv for under :P

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE SANT! Hadde jeg begynt å grave min egen grav hadde det blitt skikkelig! kansje syv fot under i kina hvis du skjønner :p

Ha ha ha! Tror du da trenger en større spade enn de man får utdelt i sandkassa fra den lokale barnehagen om du noen gang skal bli ferdig. Er kjedelig å komme halvveis før man dør og da sitte sammen med st.Peter og si: "F**n altså! Ble ikke ferdig med min egen grav, så dem flyttet meg til en annen plass og plasserte en gedigen oog tung stein rett over huet på meg."

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha! Tror du da trenger en større spade enn de man får utdelt i sandkassa fra den lokale barnehagen om du noen gang skal bli ferdig. Er kjedelig å komme halvveis før man dør og da sitte sammen med st.Peter og si: "F**n altså! Ble ikke ferdig med min egen grav, så dem flyttet meg til en annen plass og plasserte en gedigen oog tung stein rett over huet på meg."

hahaha! Setter bare på traktordekk på omegan så tenker jeg at det blir ganske fort en grav! :)

Spaden fra barnehagen? øøøøhm! Har du hørt ''ordtaket'': ''Det er forskjell på å klippe håret og kutte av hele hodet?!'' eller som min mor sier (hun er fra kvinesdal) ''Gjør om ei flåga te ein elefant!'' haha ! Du tar den lille sandkasse spaden å slår den stakkars lille n**erungen som du leker med i bakhuet og bruker sutretallerkenlippa hans som spade! GenialT! ;)

Endret av 16vturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha! Setter bare på traktordekk på omegan så tenker jeg at det blir ganske fort en grav! :)

Spaden fra barnehagen? øøøøhm! Har du hørt ''ordtaket'': ''Det er forskjell på å klippe håret og kutte av hele hodet?!'' eller som min mor sier (hun er fra kvinesdal) ''Gjør om ei flåga te ein elefant!'' haha ! Du tar den lille sandkasse spaden å slår den stakkars lille negerungen som du leker med i bakhuet og bruker sutretallerkenlippa hans som spade! GenialT! ;)

Likte denne utrolig godt. HAHA! Men, pass på litt hva du skriver så, for rasistiske ord og diverse er ikke lov her inne. Om moderator ser dette kan du risikere utestengelse. Veit ikke hvor lenge, men dette står det mer omm under lover og regler her inne ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne utrolig godt. HAHA! Men, pass på litt hva du skriver så, for rasistiske ord og diverse er ikke lov her inne. Om moderator ser dette kan du risikere utestengelse. Veit ikke hvor lenge, men dette står det mer omm under lover og regler her inne ;)

Forventet at du skulle komme med noe morsomt jeg nå, vi som var så godt i gang... :( menmen! kansje du ble den skjegget i postkassa fyren denne gangen? haha :)

(jeg så det du skrev på slutten der, og vil meddele deg at jeg har nå endret det så iiiiingen skjønner hva jeg mener) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet at du skulle komme med noe morsomt jeg nå, vi som var så godt i gang... :( menmen! kansje du ble den skjegget i postkassa fyren denne gangen? haha :)

Huff, fysj! Pass på å ikke dra på deg ymse sykdommer man ikke visste eksisterte da, når du først skal bruke sippeleppene hans da. Hehe. Kan også hende man får munn og klovsyke, så lenge di har lepper på størrelse med en veranda. Kan nesten ha grillfest for det lokale fotballaget på leppa dems jo :P

jeg så det du skrev på slutten der, og vil meddele deg at jeg har nå endret det så iiiiingen skjønner hva jeg mener :)

Ånei, nå er det ingen som skjønner noen ting :P

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fysj! Pass på å ikke dra på deg ymse sykdommer man ikke visste eksisterte da, når du først skal bruke sippeleppene hans da. Hehe. Kan også hende man får munn og klovsyke, så lenge di har lepper på størrelse med en veranda. Kan nesten ha grillfest for det lokale fotballaget på leppa dems jo :P

HEHE

Ånei, nå er det ingen som skjønner noen ting :P

nei sant, hvem finner på å moderere bort noe sånt liksom ? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei sant, hvem finner på å moderere bort noe sånt liksom ? hihi

Ja si det du :wonder: Det må evt være noen som ikke forstår at landet her er forpestet med den slags byllepest!

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider