Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

Ble bra den eksos stussen. :) Noe forskjell i lyd?

Regner med det er forskjell på lyden fra original og til nå ja, selv om det er slik 16vturbo skriver selv med at resterende eksos mangler. Er nok også mange som lurer fælt på denne Sierra'n, men en så ûbergrom lyd i motoren :D

16vturbo@ Sendt deg PM ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Regner med det er forskjell på lyden fra original og til nå ja, selv om det er slik 16vturbo skriver selv med at resterende eksos mangler. Er nok også mange som lurer fælt på denne Sierra'n, men en så ûbergrom lyd i motoren :D

16vturbo@ Sendt deg PM ;)

Fra ORIGINAL til nå vil jeg tro det er en syk forskjell på lyden :D den endestussen gir meg 6'erlyd og heele pakka :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel :) Hadde 525 12v i vår å nå har eg 520 24v. 520 går bedre + høres bedre ut :D

Har sittet på i en skikkelig 525 12v og en 520 24v, og kan trygt si at du merker de 20hk som er ekstra i 12v'en... og 12v høre mye bedre ut!

16VTURBO: flott, dette her, :) :) , gler mej til sluttress..... 6`er???, hehehe, GROMT DETTE.... :) :) me like it.

6er ja! bra du liker :P

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel :) Hadde 525 12v i vår å nå har eg 520 24v. 520 går bedre + høres bedre ut :D

Det som er grunnen til dette skyldes motoren. 520 motorene er kvassere enn 525. Akkurat som med Mercedes Cosworth også. 2.3L er kvassere enn storebror 2.5L ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider