Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil ha flere bilder, stå på :D

Du skal få mere bilder, men har bare mobil å ta bilder med! :(

Haha, ikke gale :D

Han ble vell fascinert av prosjektet ditt :D

hehe, nedom meg så er det noen kommunehus som er fulle av slike folk, de ha ofte kommet opp og spurt om det er bilverksted! :D skiftet en slavesylinder for de en gang :P

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vel betalt i andre ting da... Lås inn tingene dine ihvertfall ;)

Hva faen er detta for en kommentar?!? Hvem er det som har sagt at han/hun er en kriminell bare fordi han/hun er fra en annen verdensdel?

Hadde det ikke vært for avstanden mellom oss to så hadde jeg rappet til deg og lurt på hva faen for slags IDIOT DU ER!

Amen...

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er detta for en kommentar?!? Hvem er det som har sagt at han/hun er en kriminell bare fordi han/hun er fra en annen verdensdel?

Hadde det ikke vært for avstanden mellom oss to så hadde jeg rappet til deg og lurt på hva faen for slags IDIOT DU ER!

Amen...

Han virket snillere enn de fleste fra disse kanter for å si det sånn.. tenk hvis han hadde peiling på elektronikk så kunne han koblet for meg! Da hadde jeg blitt ti kilo lettere for å si det sånn!

Man skal aldri dømme noen før man har blitt kjent, det er bare teit og viser hvordan vedkommende er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket snillere enn de fleste fra disse kanter for å si det sånn.. tenk hvis han hadde peiling på elektronikk så kunne han koblet for meg! Da hadde jeg blitt ti kilo lettere for å si det sånn!

Man skal aldri dømme noen før man har blitt kjent, det er bare teit og viser hvordan vedkommende er.

Den kommentaren der er jeg helt enig i. Mange utenlandske personer er mye flinkere enn mange nordmenn til å jobbe, da arbeidsmoralen i Norge er helt på trynet. I mange andre land så MÅ dem jobbe for å kunne ha pålegg på brødskiva. Slik er det ikke her i landet.

Uansett, det å dømme en person for utseende, religion, hudfarge, trossetning osv sier bare mer om den som dømmer enn om den som er dømt. Om jeg skulle dømme mine venner ut ifra hva dem har gjort, hvem dem er, dems problemer osv osv, så hadde jeg sittet igjen alene og vært hatet av di fleste.

Ja, det kan hende han er flink med elektronikk. Ring han og spør om ham kan noe om dette eller annet. Om han ikke kan det fra før av så er det absolutt ikke umulig at han lærer seg dette fort og ser logikken i det og faktisk får det til. Kanskje han er en ensom fyr uten noen gode venner, uten familie og uten jobb. Kanskje han vil prøve å føle seg nyttig for noen og kunne faktisk få hjelpe noen for å føle seg vel.

Det er så mye som spiller inn, så jeg skal ikke sitte her og spekulere i hans fortid eller liv, men om saken er den at han faktisk trenger dette han har bedt om så kan det redde han fra ett helvete. I beste fall så kan DU faktisk hjelpe han mer enn han hjelper deg ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren der er jeg helt enig i. Mange utenlandske personer er mye flinkere enn mange nordmenn til å jobbe, da arbeidsmoralen i Norge er helt på trynet. I mange andre land så MÅ dem jobbe for å kunne ha pålegg på brødskiva. Slik er det ikke her i landet.

Flesteparten av dem er faktisk maskiner! Det vet jeg ganske godt da jeg har jobbet på fiskebåt med en god del :)

Uansett, det å dømme en person for utseende, religion, hudfarge, trossetning osv sier bare mer om den som dømmer enn om den som er dømt. Om jeg skulle dømme mine venner ut ifra hva dem har gjort, hvem dem er, dems problemer osv osv, så hadde jeg sittet igjen alene og vært hatet av di fleste.

Ja, det kan hende han er flink med elektronikk. Ring han og spør om ham kan noe om dette eller annet. Om han ikke kan det fra før av så er det absolutt ikke umulig at han lærer seg dette fort og ser logikken i det og faktisk får det til. Kanskje han er en ensom fyr uten noen gode venner, uten familie og uten jobb. Kanskje han vil prøve å føle seg nyttig for noen og kunne faktisk få hjelpe noen for å føle seg vel.

Nettopp!

Det virket som han er gode venner med naboene mine da, men om han har familie vet jeg ikke.. Hadde vært kult om han kunne koblet motoren for meg, jeg gruer meg skikkelig til å ta den jobben :(

Han sa han var hjemme en lang stund av gangen, så han ville få noe utav dagene og da syns jeg faktisk det var veldig snilt av han å komme å tilby seg å jobbe :) men saken er da at jeg har så mye annet å gjør om dagene så jeg har somregel ikke mye tid til å skru når jeg først skrur, og da blir det vanskelig å tilkalle han når jeg trenger han.

Han sa også at han kunne bruke meg til å lære seg bedre norsk og få mere erfaring osv. :)

Det er så mye som spiller inn, så jeg skal ikke sitte her og spekulere i hans fortid eller liv, men om saken er den at han faktisk trenger dette han har bedt om så kan det redde han fra ett helvete. I beste fall så kan DU faktisk hjelpe han mer enn han hjelper deg ;)

Ble helt stum når han spurte, viste ikke hva jeg skulle svare...

Men kansje jeg skal tilkalle han en dag jeg har en ledig stund? er jo greit å ha noen ved sin side når man skrur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flesteparten av dem er faktisk maskiner! Det vet jeg ganske godt da jeg har jobbet på fiskebåt med en god del :)

Nettopp!

Det virket som han er gode venner med naboene mine da, men om han har familie vet jeg ikke.. Hadde vært kult om han kunne koblet motoren for meg, jeg gruer meg skikkelig til å ta den jobben :(

Han sa han var hjemme en lang stund av gangen, så han ville få noe utav dagene og da syns jeg faktisk det var veldig snilt av han å komme å tilby seg å jobbe :) men saken er da at jeg har så mye annet å gjør om dagene så jeg har somregel ikke mye tid til å skru når jeg først skrur, og da blir det vanskelig å tilkalle han når jeg trenger han.

Han sa også at han kunne bruke meg til å lære seg bedre norsk og få mere erfaring osv. :)

Ble helt stum når han spurte, viste ikke hva jeg skulle svare...

Men kansje jeg skal tilkalle han en dag jeg har en ledig stund? er jo greit å ha noen ved sin side når man skrur :)

Her er det store muligheter. Han får noe å henge fingrene i og samtidig lære seg bedre norsk, sånn at han blir forstått og forstår hva folk mener. Dette liker jeg godt. Du får kanskje koblet opp motoren din eller får hjelp med andre ting. Kanskje han er en racer på å lakkere?

Jeg hadde nok tatt kontakt med han så fort som mulig jeg, og hørt med han ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si det sånn at det ALDRI i livet hadde vært en norsk mann som hadde kommet og tilbydd seg slik :) Skal ta å ringe han en dag ;)

Aldri si aldti, men sjangsene er små :P

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldti, men sjangsene er små :P

veldig små.

Paa den andre siden, saa synes jeg du skal vaere litt skeptisk dersom han faktisk KOM I garasjen din... Blir jo jaevelig grisete etter hvert, og du vet aldri hvor du kan sette deg ned for aa mekke.

Men fra spoek til revolver: Denne mannen boer du gi en sjans! Han har i alle fall et stort mot!

skal komme i garasjen din jeg!

Syns jeg bør gi han en sjans selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen boer du gi en sjans! Han har i alle fall et stort mot!

Han har i hvertfall vist interesse for å gjøre noe. Personlig så mener jeg at han burde få muligheten til å vise seg fram, om ikke noe annet. Hvem vet...

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen...

Hvorfor låser du bilen/huset ditt da a? Mener du at alle naboene dine er kriminelle?

Ganske vanlig å låse inn tingene sine om det ferdes ukjente runt det:) samme om man er hvit, svart gul eller grønn.

Foresten, trussler over internett er alltid like kult:well:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor låser du bilen/huset ditt da a? Mener du at alle naboene dine er kriminelle?

Ganske vanlig å låse inn tingene sine om det ferdes ukjente runt det:) samme om man er hvit, svart gul eller grønn.

Hva faen da?! Hvorfor han låser huset sitt? Det er av den enkle grunn at det KAN vær noen som ikke får lov til å tømme huset hans for eiendeler!

se dette:

Tar vel betalt i andre ting da... Lås inn tingene dine ihvertfall

Mente han der at man skal låse inn tingene sine alltid når det kommer noen på besøk, eller bare når han mørke kom?

Det der var bare ett tåpelig innlegg fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn med den 2. tåpelige og tilbakestående kommentaren i denne tråden.

Det å låse dørene på huset, bilen, og garasjen er for sikkerheten, og fordi man må om man vil ha igjen noe på forsikringa si OM det skulle være noen som kommer å tømmer huset ditt.

Det ThomasEK gjorde var ett personangrep etter alle odds. Det å låse inn tingen sine er ikke ett personangrep, for det har du ikke sagt/gjort noe mot en enkel person.

Bare slik for å komme ned på samme stadie som ditt innlegg, så får jeg nesten spørre deg dumt. Pleier du ikke å låse døra di du da når du reiser bort, i frykt for at naboer kan tro du dømmer dem som kriminelle?

På bygda pleier ofte dørene til folk å stå ulåste mens man er på jobb, men ikke om man er borte i flere dager.

For å ha sagt det: Det å ikke låse døra hjemme når man reiser bort kan ikke kalles at man ikke er dømmende eller noen ting. Det kalles å være dum og naiv. (I noen tilfeller glemsk/stressa)

Men for all del, la døra di stå ulåst du, mens du reiser bort ei ukes tid. Bare pass på å fortell det til ditt forsikringsselskap at du lot døra stå ulåst, fordi du ikke er dømmende ovenfor naboer eller andre folk. Tror nok da saken din er enkel for ditt selskap å håndtere. "HENLAGT!"

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider