Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

Filmer kommer det til å bli nok av, bare å smøre seg med tolmodighet og vise interesse til prosjektet mitt så jeg få trua til å jobbe videre og få til noen skikkelige filmer ettervert :)

Har gått tom for tålmodighet og finner ikke igjen den type boksen på butikken. Veit du hvor jeg kan få kjøpt mer tålmodighet? :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Edit: Ta med akslingen på skolen og mål den der du. Kan være greit å være sikker på at det ikke er noe kast i den ;)

Ang speedometer så kan du jo kjøpe slikk "racingmeter" dem har på F1 biler og slikt da. Noe usikker på hvor man får tak i disse, men trod kaddis her inne kan hjelpe deg med dette. Mener å huske at han har noe slikt i kasetten sin sammen med kadettspiller ;P

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være litt kast i ting, har bare godt av det :)

Vi får se nordrum, vi får se...

(ang det med å smøre seg med tolmodighet så får du kjøpt refill på de fleste sexsjapper osv)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller så kan det slutte å reine?

Skulle hatt garasje å stå i, så hadde ikke regnet gjort noe. Savner det selv ;)

og er avhengig av FB... rart det der!

Men vurderer å bare slette brukeren min der, fb har forandret seg så sykt i negativ retning det siste året...

Har ikke vært inne på FB på ca 2uker. Var innom en liten tur i dag bare. Har rett og slett ikke giddet å logge på. Du får lage deg bruker på google+ og senne forespørsel til vennene dine der i stedenfor. Har troen på at google+ kan bli stort og det kommer til å vokse ganske så fort fremover nå. Google veit hva dem driver med, og det er mye sikrere enn FB og MSN Messenger i hvertfall ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt garasje å stå i, så hadde ikke regnet gjort noe. Savner det selv ;)

Har ikke vært inne på FB på ca 2uker. Var innom en liten tur i dag bare. Har rett og slett ikke giddet å logge på. Du får lage deg bruker på google+ og senne forespørsel til vennene dine der i stedenfor. Har troen på at google+ kan bli stort og det kommer til å vokse ganske så fort fremover nå. Google veit hva dem driver med, og det er mye sikrere enn FB og MSN Messenger i hvertfall ;)

Garasje har vi, men den er så stappfull at det er umulig å få inn en bil der før det blir ryddet... og det er ikke bare og bare heller, står to motorsykler der, 1 moped, 1 omega i deler + div verktøy og sveiseapparat osvosv :P

Er dritlei av å bytte nå! alt begynte med blink for meg, og videre derifra så har det vert: inpoc, msn, skype, nettby og facebook, helt sikkert en jeg har glemt! Men uansett så er jeg dritlei av å bytte side hele tiden så om jeg i det hele tatt gidde å lage meg bruker på google+ vet jeg ikke... vi får se :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med pengene mine...har du de snart, slik at jeg kan bruke de på meg selv........ og ikke på en liten sprett from whatever.....

På ALKOHOL (E85)

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garasje har vi, men den er så stappfull at det er umulig å få inn en bil der før det blir ryddet... og det er ikke bare og bare heller, står to motorsykler der, 1 moped, 1 omega i deler + div verktøy og sveiseapparat osvosv :P

Er dritlei av å bytte nå! alt begynte med blink for meg, og videre derifra så har det vert: inpoc, msn, skype, nettby og facebook, helt sikkert en jeg har glemt! Men uansett så er jeg dritlei av å bytte side hele tiden så om jeg i det hele tatt gidde å lage meg bruker på google+ vet jeg ikke... vi får se :)

Glem ikke hamarungdom da, som var å¨topp for 7-8år siden ;)

Har vært innom alle sidene selv og begynner å bli drittlei av slikt jeg også :P

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med pengene mine...har du de snart, slik at jeg kan bruke de på meg selv........ og ikke på en liten sprett from whatever.....

تعطي بالا لالقرف الأنين الخاص سخيف!

Jeg følger ikke med på tråden her for å lese maset ditt om at Kevin skylder deg penger. Kan du ikke se til helvete å finne på noe annet? Pengene er tapt og det må du nok bare leve med.

Bruk tia di på noe annet enn å ødelegge tråden her. Lag din egen tråd med alt det du har å klage på. Vi er drittlei survinga di nå!

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider