Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

Men jeg fant noe annet! hoho, dere kommer til å drepe meg nå!:p

nemlig justerbart senkesett! :) fra biltema....

http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/For--og-bakstilling/Ovrig/Hoyne--og-senkesett-2-stk/

fikk den ett par cm lavere fremme :D

Personlig så burde jeg kommet bortover til deg nå og sparket disse "fancy" senkesettene langt oppi der sola aldri skinner hos deg. På TVERS! Denna søppla der er ikke takk verdt en gang, og ser B.T eller politiet dette på bilen din så håper jeg du har gode sko og en ikke så altfor lang vei hjem igjen. Skiltene dine går tvert!

En annen ting: Hva er vitsen med å betale 200,- for å få bilen avskiltet, når du kan levere inn skiltene gratis? :P

Ikke at dem blir så veldig happy om dem ser nedi motorrommet ditt nå uansett da men. Om du er så heldig at du får beholde skiltene dine så blir du i beste fall sendt til full teknisk kontroll hos biltrangsynet og da tar dem skiltene dine og slår deg x antall ganger i huet med dem, bare for morro :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahaha, sintebesten :) Tror ikke jeg kommer til å gå tørrskodd ifra en politikontroll uansett med denne bilen... :P og jeg betalte ikke ett øre for ''senkesettett'', var bare noe som lå i garasjen :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, sintebesten :) Tror ikke jeg kommer til å gå tørrskodd ifra en politikontroll uansett med denne bilen... :P og jeg betalte ikke ett øre for ''senkesettett'', var bare noe som lå i garasjen :D

Det satt slike på bmw'en min når jeg hentet den også. Etter at jeg hadde lesset den opp på tralla og kjørt til den lokale bensinstasjonen oppi Nord Trøndelag så donerte jeg dem bort til bensinstasjonen, for dette drittet skulle ikke jeg ha. Siden har bmw'en egrunn bare stått i ro. Dette sier vel litt hvor mye jeg hater disse :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok å dreiet meg en liten ting i dag :) Det er forskjellig diameter på hver side pga det er omega frontdel og sierra bakdel som skal skøytes, og godset på omegaakslingen var noe tykkere.

DSC03218.jpg

er kappet med vinkelsliper så kappet er litt skeivt.. men fik slipt det nesten rett før jeg sveisa

DSC03219.jpg

DSC03220.jpg

DSC03221.jpg

Det ristet ikke opp til 100 ista, fikk ikke testet noe mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med ett sett blå led pærer når jeg kjøpte 2,0 omegan, så jeg tok like godt å monterte det i sta :)

dere ser jo den kjedlige gulfargen som var der...

DSC03224.jpg

DSC03225.jpg

jada, det er lite bensin..

DSC03226.jpg

Manglet to pærer, skal se om jef får tak i :) Ble uansett mye bedre.

DSC03227.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dashbordet har stått på samme plass hele tiden :P men om det er speedometeret du tenker på så var det ganske enkelt. Du løsner dekselet rundt rattet, luftdysen på midten og skruene til speedo. åsså drar du det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du liker å gi dei selv arbeid :P

Klart det, må jo finne meg en måte å fylle hverdagen med :)

Men motor blir ikke kjøpt enda iallefall, må bli ferdig med skolen å få tjent noen kroner :)

Har masse godt arbeid til den tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider