Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Husk paa en ting. Dersom du naa selger den foer fristen for aarsavgiften, saa pass paa at kjoeper virkelig betaler aarsavgiften. Tar kjoeper med seg bilen, og driter i aarsavgiften saa er det registrert eier pr.1/1 som maa betale, uansett om du vil eller ei.

Jenteklubben holder koken og omgir seg med stygge ord ser jeg :titties: Dersom dere er litt usikkre paa hva det betyr saa kan dere sikkert google ordene..

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltaone: Girlpower! :-P

16vturbo: Om den skal vrakes så er jeg som sagt interessert i å kjøpe gulvdeler av deg. Får du kjøper på den så må du gjerne selge den altså. Da får jeg heller bare tak i noen alubiter og sveiser inn i gulvet ;-)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææh :P

Dere veit godt hva jeg mener, men ja, skal ha refs for å skrive feil :P

Finne frem noe stålbiter da, og sveise dette. Bra nok?

Edit: En jeg kjenner påsto for 3år siden at han hadde sveist alufelger rett på navet på Sierra'n sin, fordi han ikke hadde bolter til felgene og MÅTTE få den godkjent. Jeg konfronterte han med dette, og at han ALDRI under noen omstendigheter ville få dette godkjent.

"Joda, det gikk det av en merkelig grunn. Fyren på biltilsynet var helt fersk, men han stusset så klart litt over dette før han godkjente bilen likevel."

Jaja tenker jeg. Er jeg ikke verdt sannheten, så skal jeg i hvertfall ikke være verdt tiden hans heller. Kan ikke akkurat si vi har så god kontakt i dag :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææh :P

Dere veit godt hva jeg mener, men ja, skal ha refs for å skrive feil :P

Finne frem noe stålbiter da, og sveise dette. Bra nok?

Edit: En jeg kjenner påsto for 3år siden at han hadde sveist alufelger rett på navet på Sierra'n sin, fordi han ikke hadde bolter til felgene og MÅTTE få den godkjent. Jeg konfronterte han med dette, og at han ALDRI under noen omstendigheter ville få dette godkjent.

"Joda, det gikk det av en merkelig grunn. Fyren på biltilsynet var helt fersk, men han stusset så klart litt over dette før han godkjente bilen likevel."

Jaja tenker jeg. Er jeg ikke verdt sannheten, så skal jeg i hvertfall ikke være verdt tiden hans heller. Kan ikke akkurat si vi har så god kontakt i dag :P

haahahah, steik for en dust!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten like dumt som en kar som ville selge meg 4 bolts felger, sa jeg trengte 5x100. Da var løsningen hans å bare borre et nytt hull i felgene så det ble 5 bolts.. xD hehehhe.. herregud for en idiot :lol:

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten like dumt som en kar som ville selge meg 4 bolts felger, sa jeg trengte 5x100. Da var løsningen hans å bare borre et nytt hull i felgene så det ble 5 bolts.. xD hehehhe.. herregud for en idiot :lol:

Skal med bolthull da? Du kan jo bare sveise fast felgen! :afro

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider