The Next Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 hei.. når en Trimkam med andre åpningstider på ventiler,i en motor ,er det nøvendig og montere en annen Trykkregulator og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Kommer litt an på hvilket bensinsystem du har, hvilke data det er på kammen, samt om du har gjort andre modifikasjoner med toppen. Men normalt er det ikke nøvendig med annet bensintrykk kun ved bytte til trimkam. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Next Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 det er ein 90 mod Nissan medCA 20 E Motor [ efi ] eg he då,frå ,.he funne ein kam på 262 grader og kan ikje bruka unversal trykkregulator ,på dei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 justerbar trykkregulator vil ikke gi riktig bensinmengde uansett. Den legger på mer bensin over hele registeret, mens du med kammen trenger mindre i bunnen og mer på toppen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.