nasir Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Er det normalt med dårlig service på kvias opelverksted. 1 ukes venting før noen ser på bilen og 2 uker til noen tar på bilen. Og så må d bestilles feilsendt del på nytt. Etter 3 uker kommer rett del og da håper j at d ikke er andre feil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 En uke ventetid på arbeid som ikke er bestillt er jo helt normalt. De hadde sikkert andre biler å skru på også? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 helt normalt, mye prioriteringer vi må ta... kommer ann på hva som måtte gjøres med å;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet November 19, 2011 Rapporter Share Skrevet November 19, 2011 Kunne du ikke kjøpt en Toyota i stedet, så hadde du sluppet hele problemet med verkstedbesøk? Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 19, 2011 Rapporter Share Skrevet November 19, 2011 Som om toyota er feilfritt... langt i fra. Er normalt med litt ventetid ja, slik er det på alle verksteder. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet November 19, 2011 Rapporter Share Skrevet November 19, 2011 (endret) Hei. ser du er fra rogaland og hvis det er kvia stavanger du snakker om ønsker jeg deg lykke til. drittservice, ødelegger deler på bilen uten og si i fra. dette gjaldt bremser og det er helt uakseptabelt. fikk fast pris og når jeg skulle betale kosta det 3000Kr mer.(slang tilbudet i bordet så det løste seg) bilen var så tilgriset innvendig med olje at jeg måtte ta en rens. styr unna.. forferdelig verksted! opel kommer også ut som versting når det gjelder service. med god grunn! Endret November 19, 2011 av Svolp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg