eivind88 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 har samme problem, kan det være actuatoren som tuller? på min er det mere dunke/bankelyd da... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Motstanden vil jo være lik uansett avstand, men spenninga men måler ut vil jo bli forskjellig om avstandene er forskjellige monter ABS sensorene så de har en god mm klaring og er likt. Men din høres jo mer eut til å være ulike dekk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Biltemaskivene spiser ABS-sensoren din. Monterte 1 skive fra biltema fordi jeg dro gjengene på min etter forige eigers dekkmontering. Jeg løste det ved å bare ha ABS-sensoren lengere inn slik at den ikke kom i kontakt med ABS-ringen. Altså, slo den fra baksiden av skiven med en gummihammer. Men om du har kjørt med en ABS-ring som skreller borti sensoren din så er det ikke umulig at den har tatt kveld. Slik jeg har det nå så fungerer faktisk ABS, lampen lyser ikke og ringen er ikke i kontakt med sensoren. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg