Gå til innhold

Sota ruter, kom ikke igjennom eu-kontrollen!

Ranger emnet

Rdy4Audi

Anbefalte innlegg

kan og legge til at når eg hadde min gamle bil på eu for ett år siden så fikk jeg også annmerknin på en liten streamer øverst på frontruta, så det er heller ikke lov å ha en dritt i frontruta, men likevel bryr ingen seg om du har parkeringsbilettholdere, piggdekkoblatholdere medlem av falck klistremerker og sånt i frontruta, som da blokker enn helt annen del av synsfeltet, det er visst ok,det bør det jo ikke være om ting skal være rett =S

Mener at regelen om streamer er at den ikke skal være bredere enn den originale toninga som noen har. Hvor mange cm som tillates vet jeg ikke. Men nå er streamer mindre pent uansett, så jeg bryr meg ikke så hardt:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at regelen om streamer er at den ikke skal være bredere enn den originale toninga som noen har. Hvor mange cm som tillates vet jeg ikke. Men nå er streamer mindre pent uansett, så jeg bryr meg ikke så hardt:)
Nå står det klart og tydelig i innlegget over klippet ut og limt inn fra kjøretøyforskriften hva som er lov og ikke. Hvorfor da komme med en "Jeg mener at det er lov med ditt og datt?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det klart og tydelig i innlegget over klippet ut og limt inn fra kjøretøyforskriften hva som er lov og ikke. Hvorfor da komme med en "Jeg mener at det er lov med ditt og datt?

Trenger ikke bli så grinete av den grunn :D

Men ja som vi allerede har sakt begge to. Ingen form for film/klister er lov.

basta, punktum, finale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig om at deter finere uten streamer, var snakk om lov ned til orginal toning og 12 cm ned på vinduet også, men tror dette er utgåtte regler, ingen klister what so ever er det som gjelder nå.

men synst likevel at dette med diverse falch klistremerker, alarm klistremerker, hurtigruta carglass klistremerker, sånn parkeringsbilettholder og sånne ting. det hindrer like mye sikten det, og selv om det står falch eller alarm på klistemerke er det fremdeles et klistremerke! så hvorfor blir ikke detta anmerkt på EU, skulle likt og hørt grunnen til det...

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...