sørby Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 jeg har en golf syncro 95 modell som ekstra bil (så den brukes ikke mye). den har nå stått siden mai, men nå trenger jeg den. den starter uten problemer, men den hakker på tomgang når den er varm og denne delen gnistrer som besatt... kan noen fortelle meg om det er normalt og hva denne delen er for no?? (den grå boksen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sørby Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 og ja, jeg er helt grønn når det gjelder bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Er ikke det coilen? Coilen skal vel ikke gnistre utvendig, men den sender jo gnist videre til pluggene gjennom ledningene. Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 som sagt, dette er coil. og skal ikke gnistre. skal heller ikke være farlig og ta på selvom den går. så her er noe veldig galt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 jording? kanskje den har eira når den har stått lenge å mista jording.. så pusse litt rundt skruen i karroseri å sjekke plugg kablene? :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sørby Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 fant ut av det. tok den av, demonterte den og plåste litt, var mye dritt inni der... nå går den som bare det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg