Vw-passaten Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Vet noen om de nye simkortene virker på telefonen i bilen? Jeg har en telefon i min passat 2000 mod. Har vell endra seg siden dess. Der simkorte skal være ligger i bagasjerommet. Jeg kan ikke prøve med mitt simkort som jeg har i mobilen heller fordi det må være på et "visa kort" ( Når du får nytt simkort feks, kommer det akuratt som et visakort". Må ta hele den nere der i bakasjerommet. Noen som vet noe om dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 husker min første GSM mobil ville ha et slik kort ....det er vel ca 10 år sia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Du får tak i adapter som du legger ditt lille simkort nedi og setter inn. http://www.scandy.com/smartcard/index.php Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg