Svein Even Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg er på jakt etter noen frontlykter (4 stk) men på de sidene jeg har sett har jeg ikke finni noen ting, så da spørr jeg her, kanskje noen vet om noe :) Jeg trenger lykter som er fra 100mm*100mm til 130mm*130mm Noen som vet om det er noen biler som har disse originalt, eller om det er en side jeg kan finne det på? Takker på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannerud Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Har du prøvd hellanor.no? Hvis de ikke må være helt kvadratiske så har de f.eks en lampe som heter 1AB 008 888-051 (søk på produkter i online katalogen) Ser du er fra Porsgrunn. Hellanor har butikk på Kjørbekk, åpent til 16.00 på hverdager. De selger det meste av bildeler og verktøy og er spesialister på lys. Så hvis ikke de kan hjelpe deg så er det ikke håp tror jeg... Siter 350SE 73 350SE 75 300TD 92 C200T 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Tankene mine går til 60-70 talls Chevelle etc, men når jeg tenker meg litt mer om er det kanskje bare krom-innfatningen som gjør at de ser kvadratiske ut. Men det er jo verdt en titt. Både de med to vertikale og horisontale per side. bilde.google er din venn. 138x124mm var det nærmeste jeg kom med "square head lamp". Hva pokker skal du bruke det til egentlig? Kan ikke huske å ha sett en så stygg bil at den har fått likesida lamper noen gang. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Even Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Skal lage meg en ny grill til bilen, og da skal jeg bruke dobble firkanta lykter :) Men takk for tips, skal skjekke Hellanor.no. Og ja, jeg har brukt google, men hadde håpet å stå over å bestille fra utlandet :P Det er sånne lykter jeg i hovedsak hadde tenkt meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg