yngvus Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Noen som vet om det er linser eller reflektorer i faceliftlyktene til A4 b5? Tenkte jeg skulle montere xenon kit på langlysene, vil det bli bra eller vil det bare bli fucked? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Nå skal ikke jeg si det med sikkerhet, men en kjenning av meg har a3 med facelift lykter, og de er det linser i. Ser ganske greit ut med xenon på den ivertfall. Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngvus Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 fant ut, er linser i nærlysa og reflektorer i langlysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg