Dj_LoVeHeArT Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 :rolleyes: noen som har en basskasse til salgs? 500-1000 kr? Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 :( Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 har en som driver å lager kasser etter mål da.... Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 ER HAN BILLIG A? Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 kommer litt an på koss kasse det er snakk om da... Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 jeg mente BASSKASSE Nå da...:rolleyes: Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondegutt Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 har en til salgs. Se annonse på denne siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 jeg bor jo helt borte ved oslo... Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondegutt Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Kan sende den i posten til deg. Den går for kr. 1000 inkl. porto hvis du betaler forskudd. Send en mail om det er av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 kan du legge ut bilder.. Spesifikasjoner... Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondegutt Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Se: http://www.offroad.no/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=9396 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondegutt Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Vil du eller noen andre ha kassa må jeg ha raskt svar om jeg skal få sendt den før jeg drar på ferie. Ellers blir den ikke sendt før om en uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Hvor stor kasse er det snakk om? Hva slagt ellementer skal du ha inn. hvilke type kasse vil du ha? Har en kasse til 2 stk 10" Rockford trykk-kabinet. Hvis det er av interresse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 kasse med TRØKK... som må passe baki en civic 92 4 dørs Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Dj_LoVeHeArT kasse med TRØKK... som må passe baki en civic 92 4 dørs En kasse med trøkk sier ikke meg mye! Man bygger kasse etter spesifikasjoner som sub`en skal ha. Min kasse er beregnet for 2x10" RF. Mner å huske målene på kassen er ca 30cm høy, 20cm brei og 60 cm lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg