Gå til innhold

lige an brei med golf ??

Ranger emnet

felge

Anbefalte innlegg

All min erfaring tillsier at golf slipper bak først - så om du forsker en del på det så får du den nok til å sladde. ( bruke gass og brems rett )

Men som nevnt her - er det drifting som er livet for deg tror jeg du må finne noe annet.

Fått meg flere skumle opplevelser med at den slipper bak - når du komme i 2x80 sonen inn i en sving og ræva vil ut blir ting stressende.... Men så har det nok noe å si at min pinn sitv ( ikke demping) med 0 i rebound ( er det ikke det det kalles på fint når demperen går ned igjen ? ) så slipper den kjap bak ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

All min erfaring tillsier at golf slipper bak først - så om du forsker en del på det så får du den nok til å sladde. ( bruke gass og brems rett )

Men som nevnt her - er det drifting som er livet for deg tror jeg du må finne noe annet.

Fått meg flere skumle opplevelser med at den slipper bak - når du komme i 2x80 sonen inn i en sving og ræva vil ut blir ting stressende.... Men så har det nok noe å si at min pinn sitv ( ikke demping) med 0 i rebound ( er det ikke det det kalles på fint når demperen går ned igjen ? ) så slipper den kjap bak ...

etter turen te etne for noen måneder siden så fikk vi jo bekrefet at en golf kan sleppa (tenke den svingen me hadde sikkert xxx km/t , når william hylte)..

hehe..

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

etter turen te etne for noen måneder siden så fikk vi jo bekrefet at en golf kan sleppa (tenke den svingen me hadde sikkert xxx km/t , når william hylte)..

hehe..

Jepp - det var nesten litt morsomt og da - med sladd i 120 i den svingen - hadde jeg sluppet opp gassen hadde vi skoga trær ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

er det ikke samma åssn for man bremser med dah??

prøv så ser du det.. ;) det e ikkje det samma nai..

eg låve.. heh.. å med tanke på bremsing med venstre fot så ska du gasse me høyre fot.. men som tideligere sagt.. prøv på parkerings plass først :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

stemmrr at det regner ikke sant? ser ikke ut som 110 men......

Nei det regna ikke i øyeblikket..bare litt våt veibane og veldig fine nedslitte sommerdekk.. med våt veibane mener jeg ikke dammer og lignende..vare bare litt fuktig..timen senere var det fint og tørt overalt på banen..

Nei godt mulig at det ikke ser ut som 110..trossalt..det er jo et bilde.men da jeg sier 110 så er det vel ingen grunn til å begynne å spekulere i det? er det vel? tror du jeg kjørte i 50? javel.du kan da tro at jeg kjørte i 50 og at jeg fikk bilen så bredt i den hastigheten..

kritiker.... :o

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

prøv så ser du det.. ;) det e ikkje det samma nai..

eg låve.. heh.. å med tanke på bremsing med venstre fot så ska du gasse me høyre fot.. men som tideligere sagt.. prøv på parkerings plass først :cool:

Helst parkeringsplassen på Steen og Strøm rundt kl 12 på lørdags formiddag......... ;)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider