Larsi901 Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 første gang jeg bygger kasse, noen som har tips om hva jeg burde bruke til og tette i kantene og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 tech7, bruk det INNI kassa, hvert eneste sted en plate møter en annen, ellers får du fiselyd i kassa di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Eller en streng med det trelimet du bruker, silikon- eller akrylmasse på patron. Alt ettersom hvor gjerrig du er. ;) Men, hvis du har brukt godt verktøy (>50% av jobben) og mer enn auemål skal det strengt tatt være og bli så tighte toleranser at det limet som tyter ut (og inn i kammeret) tetter mer enn godt nok. :thumb Alt annet er bare for ro i sjela. :) Legg på en streng med yndlingmiddelet ditt, dra eventuelt på deg en latexhanske og spytt på fingern din før du smører i veg. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 akrylen er så strekkbar at det må ikke bruk. bruk trelim eller tech7. snakker av erfaring. er snekker og har bygd 2 kasser selv. Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 hva er så feil med strekkbarhet? Eller hva kan gå galt da? :) :confused: Bruttern bygde både et møbel og et par 10" kasser for mange år siden, med akryl. Det har ikke skjedd noe drastisk med lyden der iaffall. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi901 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg