aslakijn Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 hei, er det noen som kan gi meg en god forklaring/løsning på trimming av b20? driver og vingler litt fram og tilbake mellom b20 turbo eller b20 med forgassere men tror jeg går for forgassermotor i første ommgang. har diverse deler som er blitt samlet opp gjennom tiden to stykk b20, en med 8 bolta svinghjul og en med 6 bolter, to doble 45mm solex forgassere med innsug og en b20e topp + div andre små deler, tenkte og bruke den 8 bolta b20`n siden den er i best stand og overhale den, har hørt at de er best og trimme på, forgasserne, toppen blir det overhaling av og kanskje litt porting, men med orginalt volum, borring og annen inmat kommer senere med tiden. så da lurer jeg på om det greit og bygge sånn eller om delene ikke passer sammen evt valg av hvilken kam og grenrør jeg skal bruke for og få dette til og bli en snill gatemotor med litt mere futt i enn orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.