Gå til innhold

b20 trimm

Ranger emnet


aslakijn

Anbefalte innlegg

hei, er det noen som kan gi meg en god forklaring/løsning på trimming av b20?

driver og vingler litt fram og tilbake mellom b20 turbo eller b20 med forgassere men tror jeg går for forgassermotor i første ommgang.

 

har diverse deler som er blitt samlet opp gjennom tiden to stykk b20, en med 8 bolta svinghjul og en med 6 bolter, to doble 45mm solex forgassere med innsug og en b20e topp + div andre små deler,

 

tenkte og bruke den 8 bolta b20`n siden den er i best stand og overhale den, har hørt at de er best og trimme på, forgasserne, toppen blir det overhaling av og kanskje litt porting, men med orginalt volum, borring og annen inmat kommer senere med tiden.

 

så da lurer jeg på om det greit og bygge sånn eller om delene ikke passer sammen

evt valg av hvilken kam og grenrør jeg skal bruke for og få dette til og bli en snill gatemotor med litt mere futt i enn orginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår