Gå til innhold

Adapter til luftfilter

Ranger emnet

Fjøslukt

Anbefalte innlegg

var powerør du siktet til nå ikkesant..?? hvordan kan effekten bli mindre av det..? altså blir jo ikke noe mer pga navnet, men må jo være bedre med metall enn gummi...

hva med luftfilter da? Er jo mest intr i lyden daah - skal ikke legge skjul på det, men ikke villig til og miste alt av HK heller da ;) men her er vi åpne for triks :)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

var powerør du siktet til nå ikkesant..?? hvordan kan effekten bli mindre av det..? altså blir jo ikke noe mer pga navnet, men må jo være bedre med metall enn gummi...

hva med luftfilter da? Er jo mest intr i lyden daah - skal ikke legge skjul på det, men ikke villig til og miste alt av HK heller da ;) men her er vi åpne for triks :)

Det heter jo egentlig PowerRoar, ikke PowerRohr, fra Tysk, dvs Bonrath som begynte med det. PowerRoar oversatt er jo Effektbrøl. Eneste effekten det skal gi er altså brølet.

Mange av de billige versjonene er dårlig sveiset og har kanter innvendig som gjør at luften ikke strømmer like lett gjennom.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ;) søkt på noe tyske sider seru, derfor rohr ;) hehe

men etter som jeg har skjønt så er det viktig og få den knekken på røret?? hvordan ville du gjort det med den slangen som jeg spurte om før i tråden her, med tanke på konfilter..??? den lille tynne.. har sett noen powerroar som har tilkopling til den - men hva er den godt for?

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

skjønner ;) søkt på noe tyske sider seru, derfor rohr ;) hehe

men etter som jeg har skjønt så er det viktig og få den knekken på røret?? hvordan ville du gjort det med den slangen som jeg spurte om før i tråden her, med tanke på konfilter..??? den lille tynne.. har sett noen powerroar som har tilkopling til den - men hva er den godt for?

Powerrohr brukes i stedet for det originale innsugsrøret, for å så en bedre gjennomstrømning for luften. Dette fordi at bilfabrikantene lager innsugsrørene sine "krokete" for at de skal passe bedre i motorrommet, og på den måten ikke ta opp så mye plass. Men når det blir "krokete",så blir det mere motstand, og dermed litt mindre luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok noen bilder av lmm og røret mitt... hehe skal til noe sveising for og lage ett slik ett ja...

Bilder av slange

luftslange.jpg

luftslange2.jpg

luftslange3.jpg

Bilde av LMM

lmm.jpglmm2.jpg

lmm3.jpg

lmm4.jpg

lmm5.jpg

så jeg tror vell ikke det blir noe hjemmelaget powerROAR til meg nei... bildene er tatt med tlf - så ikke mobb

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider