[kj] Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 og med det samme vi er i gang her ;) hehe hvordan blire med power-rohr da?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 har søkt en del, men finner ikke noe som kan passe passaten, finner bare til golf og jetta etc ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by [kj] og med det samme vi er i gang her ;) hehe hvordan blire med power-rohr da?? høyere lyd, kanskje mindre effekt, hvis det ikke er laget veldig bra Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 var powerør du siktet til nå ikkesant..?? hvordan kan effekten bli mindre av det..? altså blir jo ikke noe mer pga navnet, men må jo være bedre med metall enn gummi... hva med luftfilter da? Er jo mest intr i lyden daah - skal ikke legge skjul på det, men ikke villig til og miste alt av HK heller da ;) men her er vi åpne for triks :) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by [kj] var powerør du siktet til nå ikkesant..?? hvordan kan effekten bli mindre av det..? altså blir jo ikke noe mer pga navnet, men må jo være bedre med metall enn gummi... hva med luftfilter da? Er jo mest intr i lyden daah - skal ikke legge skjul på det, men ikke villig til og miste alt av HK heller da ;) men her er vi åpne for triks :) Det heter jo egentlig PowerRoar, ikke PowerRohr, fra Tysk, dvs Bonrath som begynte med det. PowerRoar oversatt er jo Effektbrøl. Eneste effekten det skal gi er altså brølet. Mange av de billige versjonene er dårlig sveiset og har kanter innvendig som gjør at luften ikke strømmer like lett gjennom. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 skjønner ;) søkt på noe tyske sider seru, derfor rohr ;) hehe men etter som jeg har skjønt så er det viktig og få den knekken på røret?? hvordan ville du gjort det med den slangen som jeg spurte om før i tråden her, med tanke på konfilter..??? den lille tynne.. har sett noen powerroar som har tilkopling til den - men hva er den godt for? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by [kj] skjønner ;) søkt på noe tyske sider seru, derfor rohr ;) hehe men etter som jeg har skjønt så er det viktig og få den knekken på røret?? hvordan ville du gjort det med den slangen som jeg spurte om før i tråden her, med tanke på konfilter..??? den lille tynne.. har sett noen powerroar som har tilkopling til den - men hva er den godt for? Powerrohr brukes i stedet for det originale innsugsrøret, for å så en bedre gjennomstrømning for luften. Dette fordi at bilfabrikantene lager innsugsrørene sine "krokete" for at de skal passe bedre i motorrommet, og på den måten ikke ta opp så mye plass. Men når det blir "krokete",så blir det mere motstand, og dermed litt mindre luft. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Minst mulig kringler og kroker er best. Kjøp sånn :) -----> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by B1ack_Mi16 Minst mulig kringler og kroker er best. Kjøp sånn :) -----> Helt enig. Dette var rått! Hvor får du tak i denne da? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Men, hvor skal man montere turbo her? :D en liten på vært rør Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 jeg tok noen bilder av lmm og røret mitt... hehe skal til noe sveising for og lage ett slik ett ja... Bilder av slange Bilde av LMM så jeg tror vell ikke det blir noe hjemmelaget powerROAR til meg nei... bildene er tatt med tlf - så ikke mobb Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 hmmm.. lurer på om ikke dette kunne ha vært en verdig erstatning..?? er til en golf gti Powerør Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 stikk på ast performance og kjøp et der... det er halve prisen av den du fant til 700.. der får du kd med adapter på 800 eller nokke Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg