hellboy-sas Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 (endret) Hei :) Jeg har fått noen folk til å sveise buret mitt på plass (Føler jeg betalte for mye, 2000kr...) Så jeg føler jeg dreit meg litt ut. Så jeg tenke å gjøre det resterende sveisearbeidet selv, batteriefeste og videre. Har noen evt. noe til salgs eller har noe å anbefale under 5000 kr ? Jeg tenkte det er mye billigere å gjøre alt selv en å betale unødvendig mye for ett såpass enkelt og kjappt oppdrag. Ps. Jeg vet det finnes flere tråder som dette og jeg har lest dem. Men jeg hadde håpet på noen nye invendinger, siden innleggene på trådene er så gamle. Jeg er takknemlig for svar ! :D Endret Februar 6, 2011 av hellboy-sas Skrivefeil (slurv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Kjøp et billig pinneapparat vis du kun skal sveise småting ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 (endret) ville nok ikke gått for pinner nei. Her har du et http://www.toolfarm.no/?PageID=302&ItemID=242 eller denne http://www.toolfarm.no/?PageID=302&ItemID=784 Endret Februar 4, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Kjøp et billig pinneapparat vis du kun skal sveise småting ;) Fannt ett kjempegreit billigt "pinneapparat" på EUROPRIS av alla plasser.. Var skeptisk, men funkar som fy.. Under 2000.- om jag ikke husker feil.. Litet, lett å drar under 10A.. dvs kan kjøres på de fleste strømaggregat. Greit å ha med sig på banen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Var akkurat noe slikt jeg tenkte på ja Urban :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 ikke dumt nei,trodde du skulle ha det i verkstede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 ikke dumt nei,trodde du skulle ha det i verkstede Hjemme i verkstedet har jag noe litt kraftigare.. :) Men bruker ofta "den lille" når jag skall fixe noe ute på traktoren, eller liknande, å ikke gidder å drassa med mej mye utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellboy-sas Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Jeg tenkte å kjøpe et sveiseapparat som jeg kunne sveisa det meste med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 da ville jeg gått for dem jeg linket til for eks. mig er på tilbud så jeg og kosta vel egentlig over 6k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Du kan sveise alt untatt bur med pinner. Jeg stoler ikke såppas på pinnene. Men vis du får tak i et billig mig apparat, så hadde jo det vært det beste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 ville nok ikke gått for pinner nei.Her har du et http://www.toolfarm.no/?PageID=302&ItemID=242 Hei! Skal sveise kanaler på bilen, og jeg har lyst å gjøre jobben selv. Er dette apparatet å anbefale? Vurderer å kjøpe brukt, men hvis dette apparatet er godt så var det jo en fin pris! :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Du kan sveise alt untatt bur med pinner. Jeg stoler ikke såppas på pinnene. Men vis du får tak i et billig mig apparat, så hadde jo det vært det beste :) sef kan du bruke pinner på buret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hei!Skal sveise kanaler på bilen, og jeg har lyst å gjøre jobben selv. Er dette apparatet å anbefale? Vurderer å kjøpe brukt, men hvis dette apparatet er godt så var det jo en fin pris! :) til kannaler eller rust sveising kunne du klart deg med et veldig lite apperat. men ja du kan absolut sveise kanaler med det apparate der ka du sveise bur også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hei!Skal sveise kanaler på bilen, og jeg har lyst å gjøre jobben selv. Er dette apparatet å anbefale? Vurderer å kjøpe brukt, men hvis dette apparatet er godt så var det jo en fin pris! :) til kannaler eller rust sveising kunne du klart deg med et veldig lite apperat. men ja du kan absolut sveise kanaler med det apparate der ka du sveise bur også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 til kannaler eller rust sveising kunne du klart deg med et veldig lite apperat. men ja du kan absolut sveise kanaler med det apparate der ka du sveise bur også Det er kanaler jeg først og fremst skal sveise, men kjøper det jo for at jeg at det er greit å ha, og jeg kommer garantert til å få bruk for det på andre biler senere! :) Men greit, takk for hjelpen. Satser på at det er god kvalitet på apparatet. Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg