Gå til innhold

Erfaringer med ettermontert xenon?

Ranger emnet

cyanide

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle montere et sånn H.I.D sett på bilen..

Har funnet to sett her i Norge som er aktuelle. Vet det fins flere men..

Det ene settet er hos mobilsentrum. Hella kit til 8000. BiXenon..

Det andre er hos Racing Power. Bohemen HID heter det.. Også BiXenon, men til halve prisen ca.. 4490,- faktisk..

Spørsmålet er egentli om noen har erfaringer med et av disse settene.. Det frister jo med Bohemen settet, men har aldri hørt om merket. Hella er jo kjent, og har kvalitet..

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke så mye om kvaliteten på kitet til Racing Power, men var i kontakt med dem for en stund tilbake, og fikk da opplysning om at de leveres med TUV-godkjenning. Vurderer dette settet til min bil også, men jeg er ikke interessert i å ha et par stygge lyktespylere på den nye fangeren min, så det kan nok hende jeg dropper hele greia og går for 100w-pærer med 5000K lysintensitet istedet. :rolleyes:

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Tror jeg også kommer til å bestille BiXenon fra racingpower.

Har lyktespylere orginalt på bilen min, men det hjelper jo ikke hvis man ikke har automatisk nivåregulering :D

Men det kan være kjekt med lyktespyling. Har hørt at biler med xenon er plaget med at snøen ikke smelter fra lyktene siden de avgir så lite varme. Er jo bare 35 watt.

Har xenon-look pærer nå.. 90/100w og 100w rally pærer på '1000-metringene'. Sinnsykt godt lys, men ikke det samme som xenon. Dessuten regner jeg med at reflektorne tar kvelden etterhvert.

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider