Supsean Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Har en Mercedes 300E men panseret åpner seg ikke når jeg drar i utløseren. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Legg deg under fronten å sjå om du kan få røska i utløysermekanismen :) funka på 240en min, men eg veit ikkje om du klara å få handa langt nok opp Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supsean Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Åja kanskje jeg kan prøve det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Er det noe futt i utløseren, altså noe motstand? Er det det ville jeg begynt med å fått en kompis til å bevege litt på panseret(opp og ned) mes du har den helt ute Er det ikke det, eller den over ikke hjelper, ville ejg prøvd å få tak på wiren med en tang å dra i den. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes-Benz190E Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Sitter det helt fast eller bare skjer det ingenting når du drar i utløseren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg