Mr Heller Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Er ny her på forumet, og har noen spørsmål ang min ny innkjøpte Audi A4 1.8t. 03 mod. Den er nå orginal med 150hk. Planen er chip,effektanlegg,åpentfilter er på alt. Noe mere jeg bør ha for å ha en holdbar motor med ca 220 hk? ny resirkulerings ventil? har tenkt å chipe hos Ts racing. Noen som har erfaring med de? trenger ikke svar av alle som vil mene noe, men som har gjort dette før eller har litt peil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 220 hk er jo litt i overkant av hva den orginale K03 turboen er komfortabel med. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Du klarer ca 200hk med orginal turbo. Har du ikke planer om å bytte turboen holder det lenge med Chip og Forge 007 resirk. Evt N75 ventil fra Audi S2 og BSR optiflow luftfiltersett. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Det er allerede en tråd om dette temaet: http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/166078-1-8t-og-spm-ang-effekt-og-muligheter.html#post463631 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Heller Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 takker for svar! men da skal jeg se på den tråden der, optiflow er montert alt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg