kjas&mas Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Eneste som er farlig er at de driver med sivil-haiking opplegg, så hvis noen spør "hvor mye skal du ha?" så må du aldri svare, det som er cluet. Hva mener du med det her? At sivilpoliti spør hvor mye du skal ha for å kjøre de et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 En kamerat av meg ble tatt fordi han ble spurt av en sivilpoliti, som haika ved taxien der, hvor mye han skulle ha for å kjøre. Kameraten min sa da 100kr el og ble tatt for pirattaxi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Mikael: Nå når jeg nylig har fått lappen er jeg ute å kjører uansett, så hvorfor ikke "tjene" litt penger på det? Det jeg mener er om det virkelig er verdt det? Som Kjas&mas og har nevnt så kan det fort bli dyrt (og kjedelig) HVIS du blir tatt for piratkjøring, spesiellt siden du kun hatt lappen en kort periode. Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Nei er jo ikke verdt det om jeg blir tatt...Blir jeg ikke tatt er jo det greie penger :) Det som er problemet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 En kamerat av meg ble tatt fordi han ble spurt av en sivilpoliti, som haika ved taxien der, hvor mye han skulle ha for å kjøre. Kameraten min sa da 100kr el og ble tatt for pirattaxi. Høres rart ut... Det er jo politiprovokasjon i sin reineste form og sånn sett så er det mer eller mindre ubrukelig som bevis, men politifolk er jo bare folk de og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Nei er jo ikke verdt det om jeg blir tatt...Blir jeg ikke tatt er jo det greie penger :)Det som er problemet! :) Kjør på! Bare ikke syt hvis/når du blir tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg