HaldenPatriot Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Har en Corsa B 95 mod. som jeg har hatt i litt over tre år,og har vært veldig fornøyd med den,inntill et par tre uker siden. Det begynte da jeg kom på jobb. Sitter alltid litt i bilen og hører på nyhetene før jeg går inn,mens bilen går på tomgang. Mens jeg sitter der,dør bilen plutselig ut. Må vri på tenningsnøkkelen noen ganger, før den starter igjen. Etter det skjedde, kan jeg kjøre bortover en vei,og det samme skjer...bilen plutselig dør ut! Noen dager kan det skje flere ganger om dagen, og så går det plutselig gå en dag eller to, uten at det skjer. Har byttet ut tennplugger/tennpluggledninger,luftfilter,bensinfilter uten hell! Så hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1232 Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 mulig det er EGR ventil. blir den litt hengende i åpen stilling vil bilen få falsk luft og dø ut... har omtrent samme problem med en 06 astra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 På bensinbiler så soter ikke egr ventilen igjen slik som på diesel. Det kan være at bensinpumpa er dårlig. Bør få målt trykket. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg