Gå til innhold

Audi A4 2007 mod, 1.8TQ S-Line. nye lykter?

Ranger emnet

Eagle57

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg ny bil, å sitter å vurderer nye lykter, baklykter blir det nye med LED,

har også funnet hovedlykter, men klarer ikke bestemme meg hva som blir finest,

blanke eller sorte? noen som kan dele sine meninger så blir jeg glad =)

slenger med bilde av bilen og lyktene :p

lurer også på om det er mulig å få parklys i blinklys (american style) og eventuelt om det er vanskelig å få gjort?

har også tenkt på dioder i parklys, hvilke dioder skal man ha?

post-29735-13804853140962_thumb.jpg

post-29735-13804853141072_thumb.jpg

post-29735-13804853141131_thumb.jpg

Endret av Eagle57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, herlig bil du har da. Elsker disse i rød! :)

Personlig så liker jeg best orginale lyktene uten den orange "koppen", som er på min og din.

Angående "am. style" så må dette gjøres gjennom vag-com, en enkel sak om man kjenner til programmet (var en beskjent i vwaudi klubben så fikset det på min).

Når det gjelder diodelys har jeg hørt høen pærer er de beste om man vil ha mest mulig hvitt lys, noe som jeg liker best.

Men dette er jo din bil, så her gjelder jo så klart hva du syntes er finest;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :D var ute etter en bil som ikke alle andre har, så da ble den rød, åg er veldig gla for det :D liker også de orginale lyktene, men synes de sorte R8 lyktene over er veldig fin. vi får se det blir vertfall LED i baklysa,

så slipper jeg koblinger og slikt?

er ikke veldig begeistret for å koble på nye biler, er utdannet elektrikker og kan jo sånt, mn fortsatt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få US look ved hjelp av vagcom, da kreves ingen form for koblinger.

"R8 look" lyktene du har funnet er vel de som ser best ut per dags dato, men ang. fargevalg så burde du tenke litt over hva du vil gjøre med resten av bilen. Sort optikk på en bil uten noe annet sort blir litt feil i mine øyne. Da burde du i så fall ha sort grill ++

Ettersom speila dine er i alu look burde du gå for blank innmat på lyktene synes nå jeg da.

Jeg har kjørt med SMD LED parklys kjøpt på eBay på mine to Audier og aldri hatt noen problemer med det, så du trenger ikke nødvendigvis kjøpe Höen sine som har litt stive priser. Men litt poengløst med LED parklys hvis du skal ha disse nye lyktene da, med mindre det er midlertidig (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, har tenkt mye p lyktene, kommer fram til at det må bli de blanke om det i det hele tatt blir nye lykter, er veldig fornøyd me bilen sånn som den er nå, å tror at når jeg får US style på lyktene blir det bra nokk, så har vell lagt litt ifra meg å bytte lykter,

takker for tipset skal titte på ebay om jeg finner da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider