wernils Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hei..er det noen som har erfaring med 250td motoren..var ment til å bytte til meg en sånn..har en 190D og trenger bil til å trekke vogna da..Motoren det er snakk om står i en 92modell stasjonsvogn,og har en km.stand på 370000..i tillegg er bærebroen bak på venstre side i stykker..er vel ikke helt billig å fikse. Takknemlig for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 250TD er en 2.5 liters dieselmotor på 90 hk i en stasjonsvogn, ikke akkurat slikt man trakter ette rå dra vogn med, går vel omtrent som en 190D 2.0 72hk uten noe etter, sikkert litt bedre med vogna etter. Har du tenkt å putte motoren i 190, eller å bytte bil? Motoren er bra saker, bare ikke så sprek. Bærebru bak er jo skiftet på halvtime, finner på huggeren, og jeg tror de er like på alle utenom stasjonsvogn og 036. Når du sier bærebru regner jeg med du mener den som faktisk bærer noe vekt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wernils Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 takk for svar du!:) ble kjøp av gammel 300d.(124 sedan i stedet) manuell gir og grei bil til mitt bruk..guten ble veldig tilfreds da han fikk overta 190èn:) skoleelev og nylig tatt lappen,så det ble bra:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg