Puff The Magic Drago Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hallo. Jeg driver og bygger litt om på den kjære volvoen min, og av praktiske grunner lurer jeg på om det er mulig å plassere LMM etter turbo, og ikke før som den originalt er plassert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 bare og prøve det... går det ikke er det bare og flytte den tilbake. men er fare for at verdiene blir helt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puff The Magic Drago Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 (endret) verdien burde jo nesten bli den samme da. er jo samme ulften som blir målt, bare at den er på trykksiden av turbo. men er skeptisk på om LMM'en tåler trykket? kjører på 1,2bar nå og vil jo aller helst ikke ødelegge den. Er forresten en luftMASSEmåler det er snakk om (ikke luftmengdemåler med spjeld) =) Endret Februar 6, 2011 av Puff The Magic Drago Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg