adbmw2010 Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Vannavrenning Tror jeg har fått bjørkeblader i avrenningsrøret fra frontruten.:scared Disse har lurt seg inn og under panseret der vannet renner og samler seg før det renner videre.:oohh Jeg kommer ikke til og få fjernet evt. blader her, da avrenningspunktet er under en "svart" boks (en på hver side) Skjedde i dag da jeg høytykkspylte bilen! Vil disse omsider råtne eller må jeg på verksted for å "stake" opp systemet? Til info så er det nesten umulig at dette ikke skjer da det lett samler seg slike blader rett under panseret ved frontruten. Disse går jo ingen steder annet enn ned og inn under der.... Takker for oppmerksomheten :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Det pleier å være mulig å stake opp dette, i noen tilfeller må noen deksler fjernes. Hvor ny er denne 5-serien da? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adbmw2010 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Dette er en 2010 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Da ville jeg tatt dette på garantien. Skal ikke bli tett her etter så kort tid. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adbmw2010 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 (endret) Den er god :) Men det er ikke helt tett ennå. Prøvde å helle litt vann der i dag og det rant fremdeles unna. Litt dårlig prinsipp det der synes jeg, skulle ha vært en "synlig rist" som man lett kan gjøre rent til tider... Takk for ditt svar.. Endret Februar 6, 2011 av adbmw2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg