GOLF/TIC Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Noen som har en td manifoil liggende fra en passat eller golf??? jeg har en manilfoil men denn passer ik..for den er fra en audi 80..kommer for langt ut i høyre siden å koliderer noe så sinnsykt med giroverføringene......plz noen må ha...har skrudd bilen i fra hverandre å har ikkje manifoil å sette på:( Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Har komplett turbosett plug and drive. 5000kr Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 d passer ikkje tror e...har manifoil fra en toer no å den passer ikkje Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 e har einser manifold på min. så toer passer rett på på din=) vet du om noen som har en gti motor?? har kjørt i stykker min=( Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 muligens jeg tar mej råa til å kjøpe d da...får c først..MEN er VELDIg sugen på manifoilen din ivertfall:) Vet ikkje om nokken nei......har en gti motor ej men d er til en 1èr...å vil ikkje selge:)hehe må ha den i tilfelle:) tok trykk test å ringane mine er i ypperste stand:)alle 4 sylinderane var heilt like:) Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg